- Nieuw
xxx
xxx
In je meldkamer zit een tab met "Gebouwen" of "Uitbreidingen". Daar zou her moeten staan volgens mij. Ander met een script zoals LSSM
In de meldkamer TAB in de APP kan ik helaas niet de uitbreiding zien voor: Verzorgingseenheid en Arbeidshygiëne
In LSSM welke al 2 jaar niet is bijgewerkt vind ik deze nieuwe uitbreidingen ook niet
Wie heeft de tip?
Chrome?
Optie2 is: een script maken die he API uitleest en filtert op de extentions
Chrome?
Firefox = ⛔
Beter dan chrome met het laden van sommige dingen. (Gebruik sinds gisteren Brave, ook geen gezeik)
Of Vivaldi
MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
werkt niet in de app (zoals aangegeven niet te vinden in de APP)
Ook in de APP staat in je meldkamer een tab "Uitbreidingen"
xxx
Uitroeptekens en woorden in caps neer zetten gaan niet helpen dit op te lossen kan ik je vertellen.
LSSM kan idd achter lopen.
Wat ik het fijnste vind is een bestandje maken waar je al je posten in zet. Kan je zelf er achter zetten wat je nog moet doen of wat al klaar is.
xxx
In het spel zelf heb je een paar opties om te kunnen uitzoeken welke posten een specifieke uitbreiding hebben.
1. Onder de meldkamer tabje uitbreidingen kun je alle uitbreidingen zien die een gebouw heeft. (eventueel kun je vooraf bij statistieken checken of er gekoppelde gebouwen zijn met de uitbreiding)
2. Ieder gebouw langs klikken en dan kijken of het is uitgebouwd.
Bij beide opties zal ik je adviseren een kladblok er bij te pakken om alles te noteren.
Andere opties die buiten het spel om gaan zijn:
- Kijken of LSSM een ondersteunende functie heeft
- Kijken of er een script van een andere speler iets bied
- zelf een script bouwen die dit voor je kan uitzoeken.
xxx
Dan wordt het kijken of je die kan repareren of de maker van het script laten kijken.
Het spel zelf is niet verantwoordelijk voor de scripts en het functioneren er van.
xxx
Welk script was dit dan. Want na mijn weten had ik geen script die dit deed.