- Nieuw
De site is bijna niet vertaald naar het Nederlands. Met mijn gebrekkig Duits kom ik er *net* door heen haha.
De site is bijna niet vertaald naar het Nederlands. Met mijn gebrekkig Duits kom ik er *net* door heen haha.
Gebruik je dan niet gewoon de verkeerde versie?
Ik verwacht dat het forum (deze site) ermee bedoeld wordt
Ja, de site/forum. De game zelf zie ik echt als "game" ahha
Ik zie alles hier in Nederlands...... 🤔🤔
Zelfs alle links vanuit het spel naar de hulppagina's zijn in Nederlands?
De sofware is allemaal Duits. Dit is handmatig vertaald naar Nederlands door vrijwilligers. Mocht er nog iets niet goed vertaald zijn omdat er door een update ooit weer iets veranderd is kun je dat melden. Eventueel met aanduiding van waar zodat we weten waar we moeten zoeken.
nu ze bekend zijn zijn zo ook zo gefixed.
al vind ik dit zelf meer een kleine vertaling i.p.v. de hele site (of bijna niet vertaald)
Dit was ik na al die jaren al vergeten, ik heb wel altijd op de standaard gestaan en ik heb steeds een 95%(schatting) vertaalde versie van de forums gehad. Het nu veranderen naar Meldkamerspel heeft me geen verandering gegeven.
Ik vind hier en daar wel eens een woordje Duits, lig ik niet meteen wakker van , maar ik wil er gerust een paar geven als anderen er mee gediend zijn.
Het meldingenschermpje staat half in het Duits, ook als je over het tandwieltje zweeft staat instellingen niet vertaald.