Goedendag,
sinds gisteren nieuw begonnen aan dit spel, ik zat eerst in Zuid Holland, maar aangezien ik nu in Enschede woon wilde ik mijn regio doorpakken in Enschede en heb hierom een nieuwe account.
Oude gebruik ik niet echt meer.
Goedendag,
sinds gisteren nieuw begonnen aan dit spel, ik zat eerst in Zuid Holland, maar aangezien ik nu in Enschede woon wilde ik mijn regio doorpakken in Enschede en heb hierom een nieuwe account.
Oude gebruik ik niet echt meer.
Goededag,
Wij hebben een team dat door heel Nederland en België zit en ook vaak veel in het Noorden des lands deelt.
Het is een gezellig team, die toch lekker groeit (Staan momenteel op plek 4 van Nederland). We gaan alleen bewust niet voor alleen het open zetten (en op die wijze van spelen) van alleen de grootste inzetten. Wij hechten waarde aan de variatie in het spel en aan de communicatie onderling. Er is veel hulp vanuit de leden en hebben zowel in het forum als op Discord een hoop begeleidende info staan.
Op een dag staan er tussen de 100 en 150 inzetten gedurende de dag open vanaf de 5000 credits. 1x per week een natuurbrandevent die wisselend door het land gaat.
HIer lees je meer over ons team: Team Alarmcentrale
Het team vindt je in het spel via: https://www.meldkamerspel.com/alliances/1163 en we heten "Alarmcentrale".
Als je vragen hebt (ook als je al voor een ander team hebt gekozen of gaat kiezen), kijk eens op onze Discord. Zie link in mijn voetnote van dit bericht.
Groetjes Sandra