Feedback n.a.v. nieuwe update

• Inmiddels ruim een maand verder, en nog steeds ontzettend trage inzetvoorstellen in Chrome op Windows (zowel met als zonder scripts, en zowel met als zonder de instelling 'Update alle zichtbare inzetvoorstellen wanneer een voertuigselectie wordt gewijzigd'). Enorm hinderlijk!!

Hebben jullie al iets van de ontwikkelaar vernomen, of zouden jullie dit nogmaals aan kunnen kaarten?

• Ik ben al overgestapt op Edge omdat Chrome vast loopt elke keer nu met Edge minder last van en hier op Edge geen enkel script dus dat vat wel op.

Op Chrome had ik minimaal 3 scripts lopen en echt binnen een paar sec liep hij vast. En zelfs zonder script liep Chrome vast.

• Ik ben al overgestapt op Edge omdat Chrome vast loopt elke keer nu met Edge minder last van en hier op Edge geen enkel script dus dat vat wel op.

Op Chrome had ik minimaal 3 scripts lopen en echt binnen een paar sec liep hij vast. En zelfs zonder script liep Chrome vast.

Heb hetzelfde, maar ik weiger over te stappen op een andere browser omdat de maker van een spel een 'verbeterde' functie introduceert die niet goed werkt. Zou fijn zijn als het gameteam een update van de status kan geven..