Ik heb dit ook in de Discord besproken, maar voor het gemak doe ik het ook maar even hier. In het meldingscherm heb je rechtsbovenin onder de voortgangsbalk een overzicht met aanwezig personeel. Bij een inzet waarbij AH/VZ nodig was zag ik dat dit afweek van wat er gevraagd werd aan personen die verzorging nodig hadden. Dat aantal stond namelijk op 108 terwijl het overzicht rechtsbovenin slechts 96 aangaf (alles bij elkaar opgeteld). Ik ben tot de conclusie gekomen dat de afwijking wordt veroorzaakt door in ieder geval de TS-OR. Deze wordt in het overzicht van het aanwezige personeel niet meegenomen. Ik had er daar namelijk 2 van elk 6 personen ter plaatse staan. Als ik die erbij optelde kwam ik wel op 108 personen uit. Ik vermoed dat dit probleem ook speelt bij andere voertuigen als de PM-OR en TS-HV, maar dat heb ik nog niet uit kunnen testen omdat ik die nog niet heb.
Overzicht aanwezig personeel komt niet overeen met daadwerkelijk aantal
-
Karst -
30 november 2025 om 17:13 -
De discussie is opgelost
-
-
- Nieuw
- Offizieller Beitrag
Bedankt voor de post! Zal het topic linkje bij in het bug kaartje gooien
-
- Nieuw
- Offizieller Beitrag
TS-OR valt onder de categorie waterredding, net als de WO en dus niet onder brandweer en zie je dus niet direct onder de melding staan. Hoe en wat dat technisch verder zit weet ik niet, maar ik weet dat water niet wordt meegeteld onder brandweer. Is ook altijd zo geweest.