- Officiële bijdrage
Daarna heb ik feedback gegeven/vragen gesteld via de support-chat in-game, maar daar nooit een reactie op gekregen. Misschien is dat het verkeerde kanaal.
Dat systeem heeft nooit in NL gewerkt volgens mij XD
Daarna heb ik feedback gegeven/vragen gesteld via de support-chat in-game, maar daar nooit een reactie op gekregen. Misschien is dat het verkeerde kanaal.
Dat systeem heeft nooit in NL gewerkt volgens mij XD
Ik heb besloten om het eerst een tijdje aan te kijken. Daarna heb ik feedback gegeven/vragen gesteld via de support-chat in-game, maar daar nooit een reactie op gekregen. Misschien is dat het verkeerde kanaal.
Het probleem zit hem inderdaad met name in het aantal hygiënemedewerkers dat gevraagd wordt (1 per 20 ingezette personeelsleden) ten opzichte van het aantal verzorgingsmedewerkers (1 per 200). Als dit gelijk wordt getrokken is het inderdaad prima te doen. Dan kun je met 1 of 2 verzorgings en hygiëne-eenheden (en de verzorgings- of hygiënemedewerkers in deze voertuigen) meldingen afhandelen.
Het aanpassen van het aantal gevraagde hygiënemedewerkers was inderdaad wat ik destijds via de support-chat had aangekaart en zou een mooie oplossing zijn zonder het hele systeem op de kop te zetten.
Als ik dit zo lees, verwacht ik dat hiermee het gros van de klachten zal verdwijnen. Een compleet nieuwe aanpak van de logistiek is dan ook verder niet nodig lijkt mij.
Wel zie ik ook het grote verschil tussen verzorging en hygiëne.
Hier ligt sinds de release al een verzoek voor om deze gelijk te trekken aan wat nu VZ is.
Dat zou betekenen dat je met de standaard gevraagde voertuigen op 1 of 2 voertuigen van ieder uit zou komen. Wat voor een regio redelijk te doen moet zijn in mijn ogen. (berichten meegenomen die ik in de feedback heb gekregen)
Is er al wat meer duidelijkheid of en wanneer er aanpassingen komen aan de hoeveelheid hygiënemedewerkers die nodig zijn voor een inzet? Of hebben jullie daar ook geen inzicht in?
In mijn ogen had dat al lang klaar moeten zijn maar blijkbaar is het een hele moeilijke opdracht. Schijnt dat ze er nog steeds aan werken
Ik merk dat ze de aanpassing in de benodigde hygiënemedewerkers hebben uitgevoerd. Ik vermoed alleen dat er iets niet goed staat.
Voorheen moesten we in de grote inzetten van het natuurbrand event er gerust 16 tot 20 heen sturen van de arbeidshygiëne. Nu blijft hij bij alle inzetten in het event eigenlijk aangeven 2 verzorgers nodig en 0 arbeidshygiëne.
Vraag me af of de instellingen goed staan?
Ik merk dat ze de aanpassing in de benodigde hygiënemedewerkers hebben uitgevoerd. Ik vermoed alleen dat er iets niet goed staat.
Voorheen moesten we in de grote inzetten van het natuurbrand event er gerust 16 tot 20 heen sturen van de arbeidshygiëne. Nu blijft hij bij alle inzetten in het event eigenlijk aangeven 2 verzorgers nodig en 0 arbeidshygiëne.
Vraag me af of de instellingen goed staan?
Er is idd iets aangepast in de aantallen. Het zou nu 1 AH en VZ personeel per 50 hulpverleners en 1 voertuig per 200 hulpverleners moeten zijn
Verzorging klopt volgens mij dan wel, maar hygiëne blijft op 0 staan 🙈
ook zodra je boven de 200 brandweermedewerkers uit komt?
ook zodra je boven de 200 brandweermedewerkers uit komt?
Ja, de verzorging gaat wel omhoog. Ze zouden gelijk moeten uitkomen als ik lees wat JR_04 schrijft? Dat was het in ieder geval niet.
Gekke is dat ik bij de gedeelde inzetten van gisteren wel een verdwaalde hygiëne zat, maar minder dan de verzorgende.
Ja die verhoudingen zijn ongeveer gelijk. Maar niet exact omdat het verschillende systemen zijn op de achtergrond