Pubers gooien met vuurwerk over

• Voeg deze melding toe, dit incident is serieus in het echt al een paar keer gebeurd en door deze melding krijg je wat meer variatie in random meldingen.

Nog meer kleine meldingen?

pff laten we beginnen met een paar grote, kleinetjes voor 1 politie of brandweerwagen hebben we wel genoeg

• Nog meer kleine meldingen?

pff laten we beginnen met een paar grote, kleinetjes voor 1 politie of brandweerwagen hebben we wel genoeg

Inderdaad, grotere melding hebben bij mij ook de voorkeur dan de kleinere. Die komen echt volop bij mij op het scherm...

En dan:

we zijn op het moment met 2 "evenementen" bezig: de herfst evenement en sinterklaas evenement.

Het vuurwerk gedeelte komt echt van pas bij de kerst evenement (alhoewel het in mijn wijk het hele jaar kerst en nieuwjaar is ;) )

• Voeg deze melding toe, dit incident is serieus in het echt al een paar keer gebeurd en door deze melding krijg je wat meer variatie in random meldingen.

Omdat het in het echt gebeurd betekend niet per definitie dat dit ook maar meteen in het spel gevoegd moet worden.

Het zou het overwegen waard zijn als tijdelijke melding rond de jaarwisseling.

En ook ik heb liever wat grotere meldingen dan die kleine, want die zijn er in mijn optiek ook genoeg (ook voor de kleinere spelers)