Voeg toe dat je in kan stellen dat als je een eenheid met prio1 naar een melding stuurt ook het sirene er van hoort, en je kan het dan in de instellingen in / uitzetten
Sirene geluid
-
-
wat voor waarde heeft dit in het spel
-
wat voor waarde heeft dit in het spel
Is gewoon een leuke toevoeging, en maakt het realistischer
-
Voor de kleine spelers misschien grappig, maar als je heel Nederland hebt volgebouwd en honderden inzetten moet verwerken denk ik dat je na 2x al gillend gek wordt.
-
Voor de kleine spelers misschien grappig, maar als je heel Nederland hebt volgebouwd en honderden inzetten moet verwerken denk ik dat je na 2x al gillend gek wordt.
Dan zou het goed zijn als je dan per voertuig het aan moet zetten
-
Dan zou het goed zijn als je dan per voertuig het aan moet zetten
zorg ervoor dat je nog 1000 gebouwen heb en daarna nog zeg 8000 voertuigen extra, stuur ze allemaal weg en je kan niet meer spelen.
Ze hebben wel belangrijkere dingen te doen dan dit soort ideeen uitwerken.
Het spel is niet eens normaal speelbaar als je groter ben.
-
Geen toegevoegde waarde inderdaad.
Ik schakel zoveel mogelijk tirlanteintjes uit om het inderdaad een beetje speelbaar te houden.
Speel al bijna een jaar niet meer op snelheid 3x of ik loop vast op te veel meldingen.
-
Hiermee eens dat het geen toegevoegde waarde heeft in het spel. Vooral als je een grotere speler bent, dan wordt je al "prettig gestoord" van de bliebjes en ping ping die er nu al zijn
-
- Nieuw
- Offizieller Beitrag
Ik sluit me volledig aan bij de bovenstaande opmerkingen. Bij deze dan ook (helaas) afgekeurd
-
JR_04
29 november 2025 om 20:18 Verplaatste het topic van het forum Overzichtspagina Suggesties naar forum Archief Functie Suggesties. -
JR_04
29 november 2025 om 20:19 Heeft de discussie gemarkeerd als "Zichtbaar". -
JR_04
29 november 2025 om 20:19 Verplaatste het topic van het forum Archief Functie Suggesties naar forum Afgekeurd [Archief].