Ik merk steeds, dat een Quad bij de inzetvoorstellen niet herkend wordt als "Strandvoertuig", terwijl het dat wel is. De DAT-RB en KHV worden WEL juist herkend.
Als ik de Quad "handmatig" opstuur telt deze in het spel WEL als strandvoertuig en doet hij volledig mee met de inzet.
Voorbeeld van zo'n inzet is "Aanvaring veerpont": https://www.meldkamerspel.com/missions/371791362?sd=a&sk=g
In het inzetvoorstel dat ik gebruik heb ik gezet dat er 5 strandvoertuigen moeten komen. Omdat elke post anders is toegerust heb ik niet "per soort" aangewezen (gelukkig is er een "verzameling van de voertuigen" beschikbaar).
Maar hoewel ik vlakbij 2 quads heb staan (met de juiste opleiding) laat dit inzetvoorstel deze 2 staan en roept hij 2 KHV's op vanuit een andere reddingspost.
En nu is het extra erg: omdat deze inzet op een Waddeneiland (Vlieland) is duurt het extra lang omdat ze met de veerboot aangevoerd moeten worden (1,5 uur reistijd i.p.v. 5 minuten). Op het vaste land is de afstand naar de volgende reddingspost ongeveer 30 minuten.
Ik heb inderdaad een tabblad "Eigen voertuigtype" staan, maar dat zijn geen strandvoertuigen. Dus daar kan het niet aan liggen.
Zou dit gefikst kunnen worden?
Of zou ik een instelling verkeerd hebben staan? Maar ik heb bij de aankopen niets aangepast (behalve de naam), zie de schermafdruk.