Beste GT,
Recent heeft de ontwikkelaar, zonder duidelijke toelichting, een update uitgebracht die met name bij de spelers die hun OVD-G hadden ingesteld nu tot veel klachten leidt. Wat blijkt: Door de recente update werken de automatische transporten van de OVD-G niet meer. Een aantal van mijn vrienden gaven dit ook bij mij aan en ik heb ook al meerdere meldingen hiervan gezien op Facebook en in Discord.
Wat moeten spelers met een eerder ingestelde OVD-G nu doen? Klik in de menubalk op het poppetje (profiel) en ga naar instellingen. Hier zie je een tabje "Automatisch Transport". In dit tabje staan nu je OVD-G instelllingen. Die moet je daar nu instellen. Let op: laat je niet afleiden door de titel "Besteld vervoer". Het zijn 100% je OVD-G instellingen. Als je dit hebt gedaan zou het weer moeten werken.
Het is namelijk zo dat door de update de OVD-G nu uitgaat van de in dat tabje ingestelde opties. Heb je dit dus niet ingesteld, dan werkt het niet meer. Wil je voor elke OVD-G aparte instellingen? Dan moet je per voertuig het vinkje "Algemene transportinstellingen gebruiken" uitzetten (zichtbaar als je bij het voertuig op het pennetje drukt) en dan kan je voor dat voertuig in hetzelfde scherm de instellingen doen.