Ik had even gekeken en ik zag een suggestie van 2020 over de handhaving die afgekeurd was.
wellicht nu 5 jaar later een idee om deze suggestie opnieuw te bekijken gezien de handhaving nu ook via de meldkamer wordt aangestuurd en hun takenpakket ook steeds ruimer word.
Ook een idee om later toe tevoegen is dan de BOA opleiding, dan zijn er weer meerdere mogelijkheden zoals waterschap, staatsbosbeheer, RUD.
Paar toepassing meldingen:
Meerdere apv feiten (nieuwe meldingen)
afzettingstraat
Reanimatie
Evenementen
assistentie (overige hulpdiensten)
Denk aan volgende voertuigen:
Dienst auto
Dienst bus
Dienst bikerbus
Onopvallend Dienst auto
Dienst Motor
Handhaving/BOA's
-
-
Dan wel als 'Niet' verplicht te hebben.
In België kennen we BOA nauwelijks of niet.
We hebben wat gemeenschapswacht maar meer dan een voetpatrioulle doen die niet en we hebben ooit wel eens smurfen gehad ook LOL
-
Ik sommige regio's heeft de handhaving ook een RIB boot ter beschikking
-
wellicht nu 5 jaar later een idee om deze suggestie opnieuw te bekijken gezien de handhaving nu ook via de meldkamer wordt aangestuurd en hun takenpakket ook steeds ruimer word.Via welke meldkamer? Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en veel meer steden hebben een eigen meldkamer, soms tussen 8 en 17 uur maar soms ook 24/7
-
Via welke meldkamer? Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en veel meer steden hebben een eigen meldkamer, soms tussen 8 en 17 uur maar soms ook 24/7
De handhaving staat tegenwoordig ook in contact met de regionale meldkamers van de hulpdiensten. Zo kunnen zij ook ingezet worden op meldingen mocht dat nodig zijn, of andersom om assistentie vragen.
-
De handhaving staat tegenwoordig ook in contact met de regionale meldkamers van de hulpdiensten. Zo kunnen zij ook ingezet worden op meldingen mocht dat nodig zijn, of andersom om assistentie vragen.
Dat geldt dus alleen voor gebieden die geen eigen meldkamer hebben en ook op C2000 zitten. Ik zou het ook niet weten als ik er niet midden in zat