Wie kan het ontgaan zijn, het gebruik van drones met camera en "First Person View" neemt op alle fronten toe. In allerlei televisieseries zeker te bewonderen. Van natuur tot politie. De beelden zijn schitterend en vervangen zeker in vele gevallen helikopteropnamen. Waarom speelt de Politie, zeker de Nederlandse Politie hier niet sneller op in? Drones zijn niet alleen veel goedkoper dan helikopters, maar bieden vele flexibeler en veiligere mogelijkheden bij inzet. Denk aan een kleine drone die de ruimte van een verdachte kan binnenvliegen. Of zelfs in de toekomst drones die verdovende pijltjes kunnen afschieten op verdachten, daarbij de noodzaak tot pistoolgevechten ed. vermijdende. Maar ook voor het verschaffen van een overzicht kan een drone veel sneller en veiliger dan een helikopter stijgen tot een hoogte van pakweg 500 meter en een overzicht van de situatie opnemen. Dankzij de drone is de politiehelikopter in de meeste situaties verouderd en overbodig.
Nieuwe mogelijkheid
-
-
- Offizieller Beitrag
Al lang aangevraagd en goedgekeurd.
-
Paul, kan je dit verder toelichten?
-
Drones staan al op de suggestielijst en zijn al goedgekeurd om ingame te komen
-
En wanneer zien we ze in plaats van die helikopters?
-
Sorry, is dit een politiewebsite of eoa. game? Ik kon de gebruikelijke website instructies niet vinden. Wel verfrissend, dat wel.
-
Wat verwacht je dat dit is?
-
- Offizieller Beitrag
DIt is HET forum van de dierentuin. Maar geven ook gratis advies bij het spelen van een spelletje.
-
Sorry dan zit ik verkeerd. Ik vond het bij het zoeken naar "Politie".
-
Maar dan gaan er geen lampjes branden als de website "forum.meldkamerspel" heet?
-
Nee geen lampjes. Ik accepteer de naam zoals die staat. "Face value". Maar ik heb geen zin om hier voor gek te staan. Dus: Bye!
-
- Offizieller Beitrag
Maar. Vond het wel een goede suggestie.
-
- Nieuw
DIt is HET forum van de dierentuin. Maar geven ook gratis advies bij het spelen van een spelletje.
Kunnen we dan de olifanten ook inzetten als ME ? Of is dat te gevaarlijk voor de porceleinekast ?
-
- Nieuw
Kunnen we dan de olifanten ook inzetten als ME ? Of is dat te gevaarlijk voor de porceleinekast ?
Komt nog een speciale training voor, zit bij de volgende cp uitbreiding
-
- Nieuw
Is misschien wel een idee voor een inzet?
"Ontsnapping Olifant uit dierentuin".
Of andere dieren, afhankelijk van gevaarlijkheid andere aantallen noodhulpen, ambulances, mmt.
-
- Nieuw
Dierenambulance? 😂😂😂
-
- Nieuw
Hierop doorgaand: "dier aangereden".
Dat is niet leuk voor het dier... Maar heeft ook gevolgen voor het voertuig:
Personenauto: noodhulp (misschien met arrestant als hij te hard heeft gereden), berger, ambulance, tankspuit (om de inzittenden uit de auto te kunnen "knippen")
Vrachtauto: grotere berger, maar heeft waarschijnlijk minder impact om een ambulance nodig te hebben. wel de noodhulp.
Motor: Ook een berger??? Wel noodhulp. Meer impact voor de motorrijder: ambulance (misschien zelfs MMT nodig).