uhm vraagje,
ik heb zojuist een akkerbrand gekregen
en de duur daarvan is maar liefst 12 uur en 20 minuten.....
klopt dit? of is dit een fout?
duratie klok Akkerbrand
-
Yannick1337 -
21 mei 2025 om 15:33 -
De discussie is opgelost
-
-
Dat klinkt wel heel lang, maar als je meer personeel stuurt wordt de melding sneller afgerond. Dat geldt voor alle meldingen, hoe meer personeel, hoe sneller de melding wordt afgerond.
-
Komt wel vaker voor als er voor voornamelijk SL of WT gestuurd is ipv wagens met meer personeel erop. Inderdaad helpt het om dan wat TS 8/9 (een van de varianten) te sturen.
Je moet het zo zien... je kunt wagens vol met slangen erheen brengen en bakken vol water, maar als je maar 4 man ter plaatse hebt die het moeten verwerken gaat het een stuk langzamer.
-
- Nieuw
- Offizieller Beitrag
Dit kan normaal zijn idd door bovengeschreven.
Inzet tijd is afhankelijk van specifieke voertuigen. Wanneer je er een beperkt aantal hebt, dan loopt die idd flink op. -
- Nieuw
SL heeft tot 9 personen dat is even veel als een TS en de pomp capaciteit is maar ietsje lager. Dus een SL is vaker nuttiger dan een WT.
Ik zorg steeds voor een goede combo min 3 TS en dan aanvullen met 1 SL op 2 WTs en dat brengt je al een behoorlijk eind in je water voorraad ook qua personeel je heb min 15 pers van je TS gooi daar 9 bij van een SL en je hebt al snel 20 tot 25 pers ter plaatse.
Voor NB heb ik ook op iedere SL 4 pers Handcrew en personeel op een TST is ook steeds minimaal 50% Handcrew dat helpt dan ook weer.