Twee fouten op mijn account

• Beste,

- Sinds vorig jaar kan ik geen team meldingen meer zien die gedeeld zijn (rode balk rechts boven schermlogo met hand eronder; grote inzet).

- Sinds dit jaar, als ik een inzetvoorstel wil maken, voorheen kon ik de voertuigen zo in de zoekbalk opzoeken, nu als ik een voertuig opzoek, krijg ik de zoekopdracht niet meer.

Dit zijn de twee fouten op mijn account.

Content Expert Geneeskundig - Team Meldkamerspel.com

• Bedankt voor uw reactie, zover ik weet heb ik geen scripts actief staan die invloed kunnen hebben op dit gedrag, heb vorig jaar meerdere instellingen geprobeerd te veranderen toen ik deze problemen had en pagina ververst, maar geen resultaten.

* Heb in zoekbalk Zegveld ingetikt, zoals je ziet geen resultaten, vorig jaar kreeg ik wel de resultaten.

* Teams inzetten die gedeeld zijn door anderen heb ik op groen staan, kan deze team meldingen niet zien, wel als ik pagina ververst, maar na twee tellen verdwijnen ze uit scherm.

• Ik heb even gekeken naar het maken van een groep, want volgens je screenshot is dat hetgeen waar je ene probleem mee hebt, niet een inzetvoorstel.

Bij mij leken er op eerste zicht ook geen resultaten, tot ik naar beneden scrolde. Bij mij werden alle voertuigen die niet voldoen aan de zoekbalk enkel onzichtbaar, maar schuiven de juiste resultaten niet naar boven.

Kun je eens kijken of dit bij jou ook het geval is? dan kan de ontwikkelaar hier waarschijnlijk al meer mee.

• Officiële bijdrage

Misschien heeft dit ook op de achtergrond met de building api te maken. Die schijnt op dit moment het erg zwaar te hebben en vaak in time out te gaan. (Heb ik van horen zeggen, geen verstand van)

• Ik heb even gekeken naar het maken van een groep, want volgens je screenshot is dat hetgeen waar je ene probleem mee hebt, niet een inzetvoorstel.

Bij mij leken er op eerste zicht ook geen resultaten, tot ik naar beneden scrolde. Bij mij werden alle voertuigen die niet voldoen aan de zoekbalk enkel onzichtbaar, maar schuiven de juiste resultaten niet naar boven.

Kun je eens kijken of dit bij jou ook het geval is? dan kan de ontwikkelaar hier waarschijnlijk al meer mee.

Klopt ja, nu je dit zegt, is dit bij mij ook zo :)