Minimale voertuigen

• Ja, Brand in garagebox, missie 513

Edit:

Normaal speel ik in firefox, om uit te sluiten dat het aan de browser ligt, heb ik het spel nu geopend in Chrome. Daar heb ik nu missie 290 (Brand in magazijn), waar ik een TS naartoe heb gestuurd. Er wordt nu enkel gevraagd naar nog drie TS'en, maar niet naar de OVD's, hoogwerkers en andere ondersteunende voertuigen die volgens de missie hulp wel nodig zijn.

Edit 2:

Ik heb een heel nieuw account gemaakt, in Chrome, daar heb ik nu voldoende kazernes voor meldingen met reddingsvoertuigen. Ik kreeg zojuist missie 686 (Brand zonnepanelen), daarbij krijg ik wel een melding dat er een reddingsvoertuig nodig is als ik alleen een TS stuur... Zeer vaag

Edit 3: In dat account krijg ik ook een melding om een reddingsvoertuig te sturen naar missie 258 (Brand in flatwoning). Op een of andere manier is de bug afhankelijk van het account waarmee je ingelogd bent

Edit 4:

ID van het account dat wel last heeft van de bug: 403401
    ID van het nieuwe account dat er geen last van heeft: 430053

Bewerkt 4 tijdstippen, duren Amber_v3 (15 november 2025 om 14:45).

• Nieuwe dag, nieuw bericht; Het lijkt beter te werken? Het werkt in ieder geval anders nu. Ik had net een melding die o.a. een RV en OVD nodig hadden, en daar werd daadwerkelijk om gevraagd, een TS was niet genoeg om de melding te voltooien. Echter is het nog niet perfect bij missie 110 zouden 10% RV en een TS nodig zijn, maar daar wordt niet gevraagd om een TS als ik alleen een RV stuur...

• Top, dankjewel! Ik heb net een paar zeer uitgebreide meldingen gehad, waar ik m'n halve wagenpark naartoe moest sturen voordat ze succesvol afgerond werden, dus het lijkt nu weer te werken.