• Ik gebruik een inzetvoorstel voor de RB-G, die gebruik ik voor de reddingsboot van de KNRM.

Het inzetvoorstel heb ik aangemaakt en zou 1x een RB-G moeten alarmeren, maar dat gebeurd niet.

Heb de max km's op bereikbaarheid al op 400km gezet, maar dan komt hij niet naar voren. Opzoeken en aanvinken in het tabje 'Alles' lukt wel en

kan hij evengoed nog uitgestuurd worden.

Is dit een bekende bug?

• Ik gebruik een inzetvoorstel voor de RB-G, die gebruik ik voor de reddingsboot van de KNRM.

Het inzetvoorstel heb ik aangemaakt en zou 1x een RB-G moeten alarmeren, maar dat gebeurd niet.

Heb de max km's op bereikbaarheid al op 400km gezet, maar dan komt hij niet naar voren. Opzoeken en aanvinken in het tabje 'Alles' lukt wel en

kan hij evengoed nog uitgestuurd worden.

Is dit een bekende bug?

Het kan zijn dat het voertuig in eerste instantie buiten de voertuigenlijst valt. Het voertuigenscherm kan omwille van serverruimte maar een bepaald aantal voertuigen in één keer laten zien. Vandaar dat je ook een gele balk bij de voertuigen ziet staan. Als je een kruis in je inzetvoorstel ziet staan kan je op die balk klikken tot hij een groen vinkje geeft. Dan ziet hij hem namelijk wel.

• Het kan zijn dat het voertuig in eerste instantie buiten de voertuigenlijst valt. Het voertuigenscherm kan omwille van serverruimte maar een bepaald aantal voertuigen in één keer laten zien. Vandaar dat je ook een gele balk bij de voertuigen ziet staan. Als je een kruis in je inzetvoorstel ziet staan kan je op die balk klikken tot hij een groen vinkje geeft. Dan ziet hij hem namelijk wel.

Ik heb op m'n pc wel de hele lijst staan, de gele balk is er niet. Op mobiele devices kom ik die gele balk wel tegen, maar probleem blijft.

• Het kan zijn dat het voertuig in eerste instantie buiten de voertuigenlijst valt. Het voertuigenscherm kan omwille van serverruimte maar een bepaald aantal voertuigen in één keer laten zien. Vandaar dat je ook een gele balk bij de voertuigen ziet staan. Als je een kruis in je inzetvoorstel ziet staan kan je op die balk klikken tot hij een groen vinkje geeft. Dan ziet hij hem namelijk wel.

Heb het inmiddels voor elkaar door een eigen voertuigtype aan te maken.

Dus geen issues meer :)