Aanrijdende voertuigen blijven hangen, worden niet ter plaatse gestatust,
ook na knop refresh indrukken gebeurt er niks zowel chrome edge en via iphone speelt dit probleem
Aanrijdende voertuigen blijven hangen, worden niet ter plaatse gestatust,
ook na knop refresh indrukken gebeurt er niks zowel chrome edge en via iphone speelt dit probleem
Heb het al in het GT gemeld. dank voor de bevestiging.
Heb het al in het GT gemeld. dank voor de bevestiging.
is er al wat bekend, inmiddels een paar inzetten die wel afgehandeld worden, maar niet meegeteld worden in de taken, zowel halloween als credits niet.
heb nog ruim 70 meldingen die ik moet afhandelen voor 5:00, maar zou het zonde vinden als alles verloren gaat hierdoor.
Beste Cheffrey,
om 1:48 kwamen de voertuigen los en werden de meldingen afgerond.
Ik hoop dat je kan en wil begrijpen dat we voor een gratis spelletje geen 24u support hebben. Op zijn vroegst zou er vanmorgen naar gekeken worden als het probleem zich nog voordeed.
Ik heb wel gevraagd of dat ze het willen analyseren en monitoren, daar zijn ze nml heel goed in. Maar daar zullen we als GT niet snel iets van horen.
Klopt het dat het probleem zich nu weer voor doet?
Laat maar het rijdt weer
Klopt het dat het probleem zich nu weer voor doet?
Laat maar het rijdt weer
Ik heb er ook last van; voertuigen lijken niet te gaan rijden of komen niet vrij nadat een melding is afgerond.
Tevens worden de voertuignamen bij mij opeens getoond, terwijl ik die nooit aan heb staan.
Bij mij blijven de voertuigen nu ook hangen.
Ik heb hier ook last van op dit moment, is er een oorzaak bekend?
Het heeft een paar uur goed gegaan, maar nu is het weer raak!
Langzaam maar zeker lost het zich bij mij weer op en komen voertuigen weer vrij en komen statussen door.
Langzaam maar zeker lost het zich bij mij weer op en komen voertuigen weer vrij en komen statussen door.
Héél langzaam alleen de credits stijgen nog niet ![]()
Gelukkig loopt nu weer alles naar behoren! ![]()
Het wordt nogmaals in Duitsland gemeld, hopelijk kunnen ze wat vinden om deze hinderlijke situatie op te lossen.
Duitsland blijft het monitoren.
Maar het is erg stil op dat gebied helaas.