Nieuws

• Ik merk dat er nieuws gedeeld wordt via allerlei kanalen. Althans zo zou het moeten zijn. Nu merk ik dat er geen nieuws gemeld wordt in de blog maar alles gekoppeld is aan Facebook (iets wat ik niet gebruik)

Ik hoop dat de veranderingen in meldingen en in het spel weer gewoon in een blog gezet kunnen worden. Ik heb anders het idee dat informatie niet beschikbaar is voor alle spelers.
    Om een voorbeeld te noemen.: Agelopen maandag geen blog over de verandering van de melding. Vandaag geen blog over de beloningen tijdens de events. (Bide berichten staan wel op Facebook)

• Offizieller Beitrag

Hi Safety,

Ik heb idd me ook wel afgevraagd hoe die berichtstromen nou precies lopen.

Maar wat Piet mij toen vertelde is dat Facebook vooral door XY wordt gebruikt voor communicatie en dat wij als GT zelf het blog bij houden.

En dat wij als GT ook lang niet altijd voorbereid worden door XY op toekomstige nieuwsberichten.

Wat moeten dus handmatig dingen doorvoeren op het blog/nieuws wat we zelf lezen op Facebook. #Drama

We zullen de werkwijze binnen het GT eens tegen het licht houden, om te kijken of dat we dingen daarin meer kunnen stroomlijnen.

PS. afgelopen maandag was er geen missie update. (stond op facebook) ;)

#maarikhebergeenverstandvanmaarwelgraageenmeningover:evil::evil:

Lid van het GameTeam.

• Dus elke blog die gemaakt wordt is een kopie van het Facebook bericht? Of is dat dan weer te kort door de bocht? Want het hoeft van mij niet in een blog gedeeld te worden, als je het betreffende bericht kopieert op het forum hier is het ook goed.

Zonder account kan je wel het laatste bericht lezen op Facebook (voor je een account moet aanmaken) maar die van afgelopen maandag kan ik nu bijvoorbeeld niet meer teruglezen. Net zo min als de teamuitdaging niet meer terug te lezen is.

Maar misschien handig om te kijken hoe dingen gestroomlijnd kunnen worden voor de mensen die net als ik geen Facebook hebben.

Bedankt voor je reactie en het onder de aandacht brengen.