Teammeldingen filteren op deeltijd

• Test
    Test

Hallo goedemiddag,

Graag zou ik een suggestie doen voor een functionaliteit binnen het Meldkamerspel. Ik heb gezocht of deze al in de lijst met suggesties staat, maar zie 'm volgens mij nog niet staan.

Sinds een tijdje kunnen we meldingen filteren op creditsaantal, aantal patiënten, alfabet etc. Zou er ook een mogelijkheid kunnen komen om (team)meldingen te delen op de tijd dat ze zijn gedeeld. Vooral met afvullen zou dit heel veel werk gaan schelen in de grotere teams, me dunkt.

Hoor wel of hier meer fans voor te vinden zijn en de ontwikkelaar daar wat mee kan. :thumbsup:

• De eerst gedeelde is de oudste, de laatst gedeelde is de nieuwste. Die sorteerfunctie zit er dus al in

• De eerst gedeelde is de oudste, de laatst gedeelde is de nieuwste. Die sorteerfunctie zit er dus al in

Volgens mij geldt dit alleen als je de uitruk deelt in dezelfde volgorde dat ze uitgekomen zijn.

Ikzelf heb echter vaker, dat ik meerdere heb staan, die ik niet allemaal tegelijk deel.

En ook is het zo, dat bepaalde inzetten sneller beginnen na de melding dan andere (volgens mij de meeste na 2 uur, maar ik ben ook 1 of 3 uur tegengekomen).

De vraag ging over de tijd voor het afvullen van inzetten, dus voor onvolledige. Maar wat ikzelf ook wel doe is de inzet volledig vullen en dan openzetten voor de teamleden om mee te doen. Dat kan nog tot na dat de inzet begonnen is, dan krijg je nog meer verschillen in tijden: Voor een inzet van 15 minuten ("Test brandalarm op school") moet sneller gereageerd worden dan voor een inzet van 4 uur ("Festival").

• Teammeldingen vs Geplande meldingen is hetzelfde als appels en peren......