• Beste Gameteam,

Klopt het dat wanneer de ontwikkelaar iemand verdenkt van vals spelen en dat die speler dan aan de schandpaal genageld wordt door de spelersnaam niet meer zichtbaar te maken in de lijst?
    Hert verhaal is ook dat de ontwikkelaar helemaal niets van zich laat horen, geen uitleg, geen verzoek om een verklaring, maar zelfs ook geen bewijs leveren.

We hebben het immers over een organisatie die niet bekend staat om haar vlekkeloze en foutloze uitvoering. Dus enige twijfel bij deze acties is zeker gerechtvaardigd.
    Nog los van het feit dat iemand pas schuldig is als er overtuigend bewijs is, en dat lijkt mij zeer moeilijk.
    Een beetje scriptschrijver maakt heel simpel een script met willekeurige pauzes en willekeurige stoptijden.

Iemand aan de schandpaal nagelen zonder informatie over het verzamelen van gegevens is dus strijdig met de AVG (die in heel europa van toepassing is)
    Bovendien hebben ze gegevens van mij gewijzigd, wat ze ook hadden moeten melden.

Kan het Gameteam hier meer over vertellen?

• Bij mijn weten maak je deel van het Game Team .....

Dus waarom deze discussie hier voeren en niet intern ?

Ik begrijp je reactie.
    Maar, omdat ik van mening ben dat een speler die "under investigation" is geen deel moet uitmaken van het Gameteam, had ik mijn functie al terug gegeven aan Piet2001.
    Daarnaast had ik even niet in de gaten dat mijn GT profielfoto nog gewijzigd moest worden. Wanneer het Gameteam mijn vertrek gaat afronden weet ik niet.

Dat ik deze posting heb gedaan is vooral omdat ik, als speler, vond dat er meer openheid moet komen op welke wijze XY opereert. Daar kan het GT niets aan veranderen en ik twijfel of uberhaupt iemand XY kan veranderen.

• Ik werk dagelijks met GDPR gevoelige items. Wanneer een bedrijf bij zulke simpele zaken al GDPR bepalingen negeert, zegt dat iets....
    Rene-MKS, ik adviseer je melding te maken bij de autoriteit persoonsgegevens.

Joonie,

Altijd eerst tussen partijen proberen op te lossen. Ik had ze al een klacht inzake overtredingen inzake de GPDR/AVG gestuurd.
    Vanmorgen vroeg kreeg ik een mail dat ze mijn klacht gingen onderzoeken. Nog geen uur later was mijn naam weer vermeld in de toplist.
    Wel jammer dat ze in het bericht aangaven mij niet alle geregistreerde info over mij te gaan toekomen, wat volgens de GPDR/AVG wel een verplichting is.
    De andere speler, waarvan ik weet dat hij uit de toplist verwijderd was, is ook weer vermeld.