Ik ben sinds een week of 1,5 weer begonnen met spelen en zag dat er nogal een aantal nieuwe voertuigen waren bijgekomen waaronder de MICU. Ik ben meteen mensen gaan opleiden en heb bestaande posten uitgebreid en zodoende nu een aantal MICU beschikbaar. In het begin kreeg ik meldingen en dat ging gewoon allemaal goed en zonder problemen. Ik bedacht me dat ik in het verleden ook de zorgambulances had en heb deze weer toegevoegd, makkelijk verdiend dacht ik. Nu heb ik al die zorgambulances toegevoegd en ineens 0,0 MICU meldingen meer, is hier een verband tussen te leggen?
MICU gebruik
-
-
Hi Schoenenreus,
De MICU ambulance voertuigen en zorgambulances krijgen allebei inzetten gegenereerd op "vervoer van patiënten"
Deze meldingen zijn apart van je reguliere spoedmeldingen, zoals je al weet.
Voor het gebruik van zowel de MICU en zorgambulances voor gepland vervoer, heb je ook ziekenhuizen nodig.
Die zal je ook hebben, gezien je zorgambulances gebruikt.
Het enige wat ik me kan bedenken is:#1 Voor MICU meldingen heb je al patiënten nodig in je ziekenhuizen die er liggen van afgeronde meldingen met patiënten
#2 Je hebt gewoon pech met het % dat bepaald welke melding je op dat moment krijgt.
Kan het ook fout hebben, maar dat is volgens mij wel de formule waar ik mijn meldingen op krijg.