Ik heb in de inzetvoorstellen een regel aangemaakt voor het activeren van een strandvoertuig. (de optie van Quad, KHV en DAT-RB) Nu merk ik dat de quad niet geactiveerd wordt met die keuze en dat het inzetvoorstel een kruisje geeft terwijl het voertuig wel beschikbaar is.
Kijkend naar de instellingen van de Quad staat niets bijzonders bij het voertuig aangevinkt. Ik vroeg me af of andere spelers het ook hebben of dat het probleem bekend is?
Quad telt niet mee bij strandvoertuigen
-
Safety70 -
5 juli 2024 om 20:53 -
De discussie is opgelost
-
-
Ik heb in de inzetvoorstellen een regel aangemaakt voor het activeren van een strandvoertuig. (de optie van Quad, KHV en DAT-RB) Nu merk ik dat de quad niet geactiveerd wordt met die keuze en dat het inzetvoorstel een kruisje geeft terwijl het voertuig wel beschikbaar is.
Kijkend naar de instellingen van de Quad staat niets bijzonders bij het voertuig aangevinkt. Ik vroeg me af of andere spelers het ook hebben of dat het probleem bekend is?Ik heb dit ook al gemerkt in het verleden. Ik vermoed dat dit misschien vergeten toevoegen is aan de regel aangezien de quad later in het spel kwam dan de andere strandvoertuigen .
-
Ik heb dit ook al gemerkt in het verleden. Ik vermoed dat dit misschien vergeten toevoegen is aan de regel aangezien de quad later in het spel kwam dan de andere strandvoertuigen .
Dank je wel voor de uitleg. Ik zal kijken hoe ik de quad buiten het spel kan houden.
Bij grote inzet Natuurbrand wordt er gevraagd om 2x "Natuurbrandbestrijding Uitrusting".
Welke voertuigen zijn dit?
Het is de uitbreiding die je op een kazerne moet hebben.
-
- Offizieller Beitrag
Even dubbel check gezien we 2 quads binnen het spel hebben.
Ik neem even aan dat je in dit voorbeeld de quad-usar buiten beschouwing laat?
Zijn er nog meer spelers die dit kunnen bevestigen. Eventueel met een set screenshots. Dan kan ik hiervan een melding aanmaken bij de ontwikkelaar.
-
Dit is reeds zo sinds ontstaan van de waterreddingsposten. Vandaar ik Quads niet gebruik maar enkel Red en Kusthulp.
-
Hier het overzicht van de post waar de Quad staat. Heb de andere voertuigen (tijdelijk) in status 6 gezet.
Hier is te zien dat er geen strandvoertuig beschikbaar is
https://prnt.sc/kX1y-PsceUSc
En hier zien we de uitrukregel zoals ik die aangemaakt heb
Ik hoop dat het zo duidelijk is... -
- Offizieller Beitrag
Hier kan ik idd wel wat mee.
Mocht je toevallig een voertuig id, ARR id hebben dan zou het helemaal top zijn. -
Hier kan ik idd wel wat mee.
Mocht je toevallig een voertuig id, ARR id hebben dan zou het helemaal top zijn.Nu wordt het te ingewikkeld voor me. Sorry