1. Naar Meldkamerspel.com
  2. Forum
    1. Dashboard
    2. Onvoltooide Topics
  3. Gebruikers
    1. Online
    2. Staff
    3. Recente Activiteiten
    4. Zoeken
  4. Nieuws
  5. Facebook
  6. Instagram
  • Aanmelden of Registreren
  • Zoeken
Deze Draad
  • Alles
  • Deze Draad
  • Dit Forum
  • Forum
  • Artikel
  • Pagina's
  • Geavanceerd zoeken
  1. Meldkamerspel.com - Forum
  2. Algemeen
  3. Hoofdforum
  4. Archief

Inzetsvoorstel gezocht

  • meldkamerNielsP2012
  • 30 juni 2024 om 21:09
  • meldkamerNielsP2012
    Hoofdbrandwacht
    Punten
    280
    Berichten
    46
    • 30 juni 2024 om 21:09
    • #1

    Is er iemand die een inzetsvoorstel heeft waarin alle meldingen zitten en die ik mag gebruiken (zonder onder houd want dat doe ik zelf)

    Pls :thumbup::thumbup::thumbup::?:

    • Citeren
  • JR_04
    Moderator
    Punten
    2.855
    Berichten
    536
    • 30 juni 2024 om 21:36
    • #2

    Afbeelding / inzetvoorstellen Michel en Michael

    Je spel kan dr traag van worden. Risico van het vak

    • Citeren
  • meldkamerNielsP2012
    Hoofdbrandwacht
    Punten
    280
    Berichten
    46
    • 1 juli 2024 om 07:41
    • #3

    thx

    • Citeren
  • MarcoV
    Aspirant
    Punten
    30
    Berichten
    6
    • 6 juli 2024 om 12:09
    • #4
    Citaat van JR_04

    Afbeelding / inzetvoorstellen Michel en Michael

    Je spel kan dr traag van worden. Risico van het vak

    Het spel kan er traag van worden ? 's Avonds is het spel al traag. Een aantal maanden geleden kon ik rustig 2 á 3 teaminzetten per minuut doen. Nu mag ik blij zijn als ik 1 inzet per 2 minuten kan doen. Overdag is het 'beter' maar niet alles. De Duitse servers zijn daarvoor een heel stuk sneller.

    • Citeren
  • spuit12
    Moderator
    Punten
    549
    Berichten
    104
    • 6 juli 2024 om 13:42
    • #5
    Citaat van MarcoV

    Het spel kan er traag van worden ? 's Avonds is het spel al traag. Een aantal maanden geleden kon ik rustig 2 á 3 teaminzetten per minuut doen. Nu mag ik blij zijn als ik 1 inzet per 2 minuten kan doen. Overdag is het 'beter' maar niet alles. De Duitse servers zijn daarvoor een heel stuk sneller.

    Als je heel veel inzetvoorstellen hebt kan het spel daar trager van worden idd

    https://hulpdienstvoertuigenbenelux.nl

    • Citeren
  • LordustOfficial
    Commandeur
    Punten
    3.095
    Berichten
    594
    • 6 juli 2024 om 16:13
    • #6

    Beetje laat, maar ik heb wel deze inzetvoorstellen voor je:

    Niet per melding, maar wel elk voertuigtype (en een paar eigen voertuigtypes zoals KMAR die ik zelf heb toegevoegd)
    https://www.meldkamerspel.com/aao_exports/50…a8e4a054dfc2c26

    Ziet er bij mij zo uit:

    Afbeeldingen

    • 05e40f1806b2d1111d0c5c10f6032135.png
      • 6,2 kB
      • 375 × 120
      • 328
    • c9b05034dad0cf37d71670497f238f6a.png
      • 108,37 kB
      • 1.721 × 699
      • 430
    • fc2e099d40cdf4ff028aaa840b0a18f5.png
      • 35,71 kB
      • 1.666 × 307
      • 324

    Brandweerduiker VRR | Vrijwilliger VRZHZ | BOA/Toezichthouder

    • Citeren
  • 112 Schiedam
    Hoofdbrandwacht
    Punten
    314
    Berichten
    60
    • 6 juli 2024 om 18:56
    • #7
    Citaat van LordustOfficial

    Beetje laat, maar ik heb wel deze inzetvoorstellen voor je:

    Niet per melding, maar wel elk voertuigtype (en een paar eigen voertuigtypes zoals KMAR die ik zelf heb toegevoegd)
    https://www.meldkamerspel.com/aao_exports/50…a8e4a054dfc2c26

    Ziet er bij mij zo uit:

    wat is je Eigen inzetvoorstellen-categorieën

    • Citeren
  • meldkamerNielsP2012
    Hoofdbrandwacht
    Punten
    280
    Berichten
    46
    • 7 juli 2024 om 11:44
    • #8
    Citaat van LordustOfficial

    Beetje laat, maar ik heb wel deze inzetvoorstellen voor je:

    Niet per melding, maar wel elk voertuigtype (en een paar eigen voertuigtypes zoals KMAR die ik zelf heb toegevoegd)
    https://www.meldkamerspel.com/aao_exports/50…a8e4a054dfc2c26

    Ziet er bij mij zo uit:

    Thx ik ga kijken of dit me bevalt

    • Citeren
  • MarcoV
    Aspirant
    Punten
    30
    Berichten
    6
    • 7 juli 2024 om 14:09
    • #9
    Citaat van spuit12

    Als je heel veel inzetvoorstellen hebt kan het spel daar trager van worden idd

    Ook staan er helemaal geen voorstellen. Hierover is al in diverse fora's geklaagd maar er wordt niets aan gedaan. Waarom loopt de Duitse server met ruim 1500 inzetvoorstellen wel goed door? Het lijkt alsof ze de Nederlandse server niet onderhouden of in de gaten houden.

    Wie weet waar ik dit kan melden? Heb de emails naar Hamburg (Duitsland) gestuurd maar hier krijg je geen reactie op. Zijn er namens SHPlay GmbH ook mensen hier op het forum te vinden.

    • Citeren
  • LordustOfficial
    Commandeur
    Punten
    3.095
    Berichten
    594
    • 7 juli 2024 om 19:30
    • #10
    Citaat van 112 Schiedam

    wat is je Eigen inzetvoorstellen-categorieën

    Zie afbeeldingen, ander heb ik er hier nog eentje voor je:[Geblokkeerde afbeelding: https://i.gyazo.com/dd20f9eee75e082b02cc70a6a5c8292a.png]

    Eenheden zijn alle losse voertuigtypes, Standaard Groepen zijn voorstellen met bijvoorbeeld 10x TS, x Liter water, etc. Pelotons zijn speciaal geselecteerde pelotons. Heb nu nog alleen het peloton basis van de VRZHZ (Alle 2e TS'en van de Basis+ posten)

    Brandweerduiker VRR | Vrijwilliger VRZHZ | BOA/Toezichthouder

    • Citeren
  • JR_04 15 maart 2026 om 20:49

    Verplaatste het topic van het forum Hoofdforum naar forum Archief.

Tags

  • Helpme
  1. Gegevensbescherming
  2. Algemene Voorwaarden
  3. Forumregels
Community-Software: WoltLab Suite™