dus moet eerst downloaden?
Ja
dus moet eerst downloaden?
Ja
Bericht verwijderd
Zie informatie in koptekst over update 2.0
Beste LordustOfficial,
Ik ben een groot gebruiker van jou icoontjes en heb dan ook een aanvraag voor degene die ik op het moment mis namelijk. Ik zoek namelijk het logo van de HAP om bij te voegen. Wil dat apart houden van de ambulance standplaatsen namelijk. Heb namelijk ook de dienstauto's van de spoedposten bij ziekenhuizen ook in mijn game zitten.
Met vriendelijke groet,
Just_Takkie
Beste LordustOfficial,
Ik ben een groot gebruiker van jou icoontjes en heb dan ook een aanvraag voor degene die ik op het moment mis namelijk. Ik zoek namelijk het logo van de HAP om bij te voegen. Wil dat apart houden van de ambulance standplaatsen namelijk. Heb namelijk ook de dienstauto's van de spoedposten bij ziekenhuizen ook in mijn game zitten.
Met vriendelijke groet,
Just_Takkie
Heb jij een idee voor een symbooltje/icoontje? Anders ga ik zelf wat bedenken ![]()
Ik zit te denken aan dit logo: [Geblokkeerde afbeelding: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ-whr80NsrQXZcmh4LocgbgtFCoHCifjLZtw&s]
Bericht verwijderd
Zou je, als je toch bezig bent, ook een icoontje voor een standplaats waar de ME staat willen maken?
Alleen de letters ME erop, zoals ik dat ook bij de LE heb gedaan? (ik ga trouwens geen nieuwe maken voor de LX/LO, tenzij dit zeer gewild wordt)
Ja, alleen ME. Tenzij iemand anders een andere suggestie heeft.
Bericht verwijderd
Update 8:
-Huisartsenpost
Sorry voor de late reactie, zie hem nu pas voorbij komen. Maar dankjewel die is perfect. Kan ik ze gelijk invoeren ingame😁😁
Ik wardeer je icoontjes heel erg! Ik hen daarom nog twee verzoekjes: een voor het AT en voor de bereden brigade. Misschien voor het AT hetzelfde als die van de LE en ME en voor de bereden brigade een paard?
Alvast bedankt!
Bericht verwijderd
Beste LordustOfficial,
Ik heb de vraag of je ook Belgische icoontjes wilt maken van de politie bureau's, hoofdbureau's, brandweer, ambu en meldkamer. Ben langzaam aan het uitbreiden naar Belgisch gebied namelijk en zou daar de bijpassende icoontjes willen hebben.
Met vriendelijke groet,
Just_Takkie
Hi Just_Takkie, bedankt voor je vraag.
Ik hou het liever bij de Nederlandse iconen. Dat wil niet zeggen dat ik niet mijn werkmethode met je wil delen, zodat je eventueel zelf aan de slag kan!
Beste LordustOfficial
Dat snap ik helemaal. Mocht je dat willen delen zou ik dat fijn vinden. Kan ik zelf is expirimenteren ervoor. Ik merk en zie gewoon dat er best weinig icoontjes zijn op Belgisch gebied namelijk. Het Duitse werk laten ik nog wel even gaan want zo ver ben ik zelf nog niet haha.
Uiteraard, geen probleem.
Ik gebruik zelf paint.net, een gratis editingprogramma waarin je makkelijk kunt werken met lagen en plaatjes kan vergroten/verkleinen.
I.V.M. UPDATE 2.0
ZIE INSTRUCTIES.MD IN VERNIEUWDE GOOGLE DRIVE MAP
Alles tonenUiteraard, geen probleem.
Ik gebruik zelf paint.net, een gratis editingprogramma waarin je makkelijk kunt werken met lagen en plaatjes kan vergroten/verkleinen.
Ik pak een basiskleur:
BRW = F60000 / FFCECE
AMBU = F3DE38 / FFFFCE
POL = 004380 / 9E9EC4
RED = FB5B04 / FBCFA8
VR = 049B6C
RWS = FBEB1B / 055FAD
HB = 31C9D4
Grijs: AAAAAA / CECECE
Die plak ik in een vierkantje op aardig groot formaat. Ik zoek vervolgens een icoontje op internet die relatief simpel is, zonder te veel details.
Die plak ik erin, geef ik een van de kleurtjes in het lijstje, en ik snijd de afbeelding bij rondom het gekozen icoontje (of tekst, indien ik tekst gebruik).
Als het goed is heb je dan een vierkant met icoon/text, met op de achtergrond een van de gekozen kleuren, op relatief groot formaat.
Die verklein ik dan in zijn geheel naar 20x20.
Om dan de ronding mooi te krijgen pak ik een gum met size 3, hardness 75, en klik ik 1x in elke hoek (echt helemaal in de hoek, niet midden op de pixel in de hoek).
En klaar!
Ik heb zelf dan photoshop van Adobe, maar ik zal eens kijken wat we ermee kunnen doen. Dankjewel in ieder geval voor het delen ervan😊
Beste gebruikers van mijn plaatjes,
De laatste tijd heb ik hard gewerkt aan een complete overhaul van de gebouwiconen. Alle iconen zijn opnieuw gemaakt, en daarom zijn de oude 1.0 iconen van deze pagina verdwenen. Ik hoop hiermee de plaatjes meer uniformiteit te geven, iets wat mijns inziens ontbrak bij de eerste set plaatjes.
Daarnaast heb ik besloten de plaatjes in een google drive map te zetten in plaats van ze telkens hier los te uploaden. De link hiervan staat in de koptekst bovenaan deze pagina. Voor de liefhebbers van de 1.0 plaatjes, deze zijn nog steeds beschikbaar, en kunnen op aanvraag in discord worden gedeeld (gearchiveerd in een ander google drive mapje).
Verzoeken zijn nog steeds welkom, en ik doe mijn best deze zo snel mogelijk in behandeling te nemen danwel erop te reageren.
Ten slotte staat mijn werkwijze en de gebruikte kleurencodes per discipline ook in de nieuwe map, in het bestand 'instructies.md'. Op deze manier is het voor iedereen mogelijk om plaatjes in dezelfde stijl voor zichzelf te maken indien wenselijk.
Veel speelplezier!