dus moet eerst downloaden?
Ja
dus moet eerst downloaden?
Ja
-Berging
Beste LordustOfficial,
Ik ben een groot gebruiker van jou icoontjes en heb dan ook een aanvraag voor degene die ik op het moment mis namelijk. Ik zoek namelijk het logo van de HAP om bij te voegen. Wil dat apart houden van de ambulance standplaatsen namelijk. Heb namelijk ook de dienstauto's van de spoedposten bij ziekenhuizen ook in mijn game zitten.
Met vriendelijke groet,
Just_Takkie
Beste LordustOfficial,
Ik ben een groot gebruiker van jou icoontjes en heb dan ook een aanvraag voor degene die ik op het moment mis namelijk. Ik zoek namelijk het logo van de HAP om bij te voegen. Wil dat apart houden van de ambulance standplaatsen namelijk. Heb namelijk ook de dienstauto's van de spoedposten bij ziekenhuizen ook in mijn game zitten.
Met vriendelijke groet,
Just_Takkie
Heb jij een idee voor een symbooltje/icoontje? Anders ga ik zelf wat bedenken ![]()
Ik zit te denken aan dit logo: [Geblokkeerde afbeelding: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ-whr80NsrQXZcmh4LocgbgtFCoHCifjLZtw&s]
-Huisartsenpost
Zou je, als je toch bezig bent, ook een icoontje voor een standplaats waar de ME staat willen maken?
Alleen de letters ME erop, zoals ik dat ook bij de LE heb gedaan? (ik ga trouwens geen nieuwe maken voor de LX/LO, tenzij dit zeer gewild wordt)
Ja, alleen ME. Tenzij iemand anders een andere suggestie heeft.
-Politie ME
Update 8:
-Huisartsenpost
Sorry voor de late reactie, zie hem nu pas voorbij komen. Maar dankjewel die is perfect. Kan ik ze gelijk invoeren ingame😁😁
Ik wardeer je icoontjes heel erg! Ik hen daarom nog twee verzoekjes: een voor het AT en voor de bereden brigade. Misschien voor het AT hetzelfde als die van de LE en ME en voor de bereden brigade een paard?
Alvast bedankt!
Bij deze ![]()
-Politie AOT-OG
-Politie bereden brigade