Iedereen bedankt

  • Beste medespelers,

    Helaas is het spel de laatste tijd erg aan veranderingen onderhevig.
    Het aantal gewonden bij de meldingen loopt in mijn beleving veel te ver op.

    Het aantal meldingen die veel te veel vragen van een wagenpark (zoals nu 25000 liter schuim bij de papierecycling)

    Het invoeren waarschijnlijk van steeds meer zaken die steeds minder met de meldkamer te maken hebben.


    Ik heb het spel met veel plezier bijna 4 jaar lang gespeeld. Het is een van de weinige spellen die je goed kan spelen als je slechtziend bent omdat alles aan te passen is naar je eigen wensen en ideeën. Waardoor je kan werken met kleurcontrasten. Gecombineerd met mijn eigen afbeeldingen en mijn eigen uitrukregels kon ik het goed doen.

    Maar het is klaar wat mij betreft. Ik speel een spel voor de ontspanning. Wil af en toe wat meldingen kunnen klikken. Ik ben trots dat ik 500 brandweerkazernes heb kunnen bouwen. Dat ik een eigen team heb gehad wat in ruim anderhalf jaar tijd een aardige omzet heeft weten te creëren.


    Ik wil iedereen bedanken voor het plezier wat ik heb gehad in de afgelopen tijd. Dat ik het spel niet meer vind passen bij hoe ik het speel, is mijn eigen idee.
    Dat ik het jammer vind is iets wat mijn eigen probleem is, maar het gaat een ieder goed.

  • 95 slachtoffers bij een Ongeval Touringcar is inderdaad een beetje over de top.

    Touringcar heeft inderdaad niet zoveel passagiers, althans de meeste niet. Maar wanneer je bedenkt dat 2 OV-bussen (lijn 300 Schiphol-Haarlem) elkaar in de Abdijtunnel tegenkomen, midden in de spits, geledewagens met volledig gevulde staanplaatsen, is het niet ondenkbeeldig dat er 400 slachtoffers zijn.

  • Cahjo

    Heeft de discussie gemarkeerd als "Gesloten".
  • Wij hebben in overleg dit topic gesloten. Er is op meerdere plekken aangegeven dat de speler het niet eens is met de huidige gang van zaken. Naar onze mening niet nodig om daar nog een extra discussie over te voeren.

    Groeten en bedanken prima, maar niet nog een extra topic om een discussie te voeren.