Melding brand Papierrecyclelaar verkleinen

  • Maar als we het over een landelijk vastgesteld standaard van 3.000l schuim hebben, dan heb je ook geen 25 voertuigen nodig. Dat zijn er dan nog maar 8 a 9.

    Dan zouden ze alleen in het spel aangepast moeten worden naar 3.000l per voertuig als dat landelijk vastgesteld zou zijn.


    michaelkraan Kan jij iets zeggen of dit landelijk is met 3.000l schuim aan boord van een SB voertuig?

  • Een SB voertuig kent een aantal verschillende inhoud ligt aan de soort opbouw van het voertuig

    Water: 10.000 ltr tot 30.000 ltr.

    Schuim: 500 ltr tot 1.000 ltr.

    Pomp: 4.000l./min. tot 9.000 ltr


    Het is maar wat de regio wilt hebben er is een ruime keuze in

    SVM wordt gemengd met water in percentages tussen de 1% en 6% afhankelijk van het soort SVM.

    Je heb licht / middel / zwaar schuim Afhankelijk van de hoeveelheid lucht die wordt toegevoegd, vormt er een schuimdeken met verschillende diktes en eigenschappen


  • Dan klopt de pomp van de sb al niet die staat op 1000 terwijl jij al getal noem van 4000

  • In deze discussie ook maar eens gestemd. En gestemd voor laat het maar zo.
    En dat heb ik nu echt bewust gedaan.

    Speel je realistisch, helemaal prima.
    Accepteer dat in je realistische spel het spel niet realistisch is. Aantallen en type meldingen zijn verre van realistisch. De afhandeling van meldingen is verre van realistisch. Zeer grote branden die in 15 minuten afgehandeld zijn.


    En dan klagen over aan rijtijd. Dat is een consequentie van realistisch spelen. Dan moeten er meer voertuigen van verder weg komen. Wel eens op de snelweg achter een crashtender gereden? Die is met een lichte overschrijding van de maximale snelheid redelijk goed bij te houden.

    Kortom,

    Nee laat het maar zo!

  • Er is overal wat voor te zeggen.

    Ja ik speel realistisch maar t spel is verre van realistisch.

    Bij sommige meldingen heb je zoveel (verschillende) voertuigen nodig wat totaal niet realistisch is.

    Daarom heb ik nu iets laat maar zo, als ik deze melding krijg deel ik em wel met het team, dan heeft het team er ook nog wat aan.

  • Ik speel zelf ook realistisch en vind deze meldingen wel uit de hand lopen. Ik zeg ook laat maar voor wat het is, maar ik hoop dat de ontwikkelaar wel vanaf nu meer soorten spelers in gedachten houdt en bevredigd.