• Goedemiddag,

    Ik weet natuurlijk niet of iedereen wel Facebook heeft. Zelf gebruik ik het al een tijd niet meer. Nu is het echter wel zo dat veel informatie van het spel wel gedeeld wordt via Facebook (ergens halverwege de week en de aankondigingen van grote veranderingen) en steeds vaker komt het dan ook voor dat de melding niet meer als blog te lezen is.
    Hetzelfde was ook vandaag weer aan de hand met de nieuwe melding die we krijgen op maandag. Alleen op Facebook kan je lezen wat de melding is en verder is het niet te vinden in het spel.


    Als het idee is om dit vaker zo te doen dan zou het prettig zijn om dit te weten. Maar mijn voorkeur ligt toch meer bij het feit om het gewoon ook te delen zodat de mensen zonder Facebook het ook kunnen lezen.

  • Alle berichten die door het nederlandse gameteam worden ingepland worden op zowel facebook als blog ingepland.
    Echter gaat er op de blog iets mis met de publicatie, waardoor we deze met de hand steeds beschikbaar moeten zetten. (dit heeft dus als resultaat dat een bericht soms enkele uren later pas online komt)


    Berichten vanuit de ontwikkelaar willen soms nog wel eens achterblijven. Dit omdat wij deze dan niet inplannen en dus pas de datum van het bericht weten als het online staat.

  • Dank je wel voor de informatie. Ik dacht dat er een soort "koppeling" was dat als je het op de ene site neerzet het ook automatisch op de andere site te leen viel. Maar ik begrijp nu dat het meer werk met zich meebrengt dan ik in eerste instantie had gehad.

    Laat ik dan afsluiten met een compliment aan iedereen die tijd steekt in het spel. Mede door jullie en ondanks alle kritiek (al dan niet opbouwend) is het nog steeds een geweldig spel om te spelen. :thumbsup: