• Helaas behoor ik tot de mensen met wat lichamelijke klachten, waardoor ik weinig en in kleine blokjes slaap. Twee keer twee uurtjes is geen uitzondering in een etmaal.
    MKS is dan voor mij een manier om mijn tijd te verdrijven. Even een half uurtje klikken (soms in 3 browsers tegelijk) of klikken tijdens het netflixen.
    Maar, ik zie dat bij MKS meer spelers hier last van lijken te hebben. Via statsdb zie ik vele spelers die gewoon 48 uur achter elkaar credits hebben, en dan meer dan 200.000 credits per uur.
    Gelukkig slaap ik de laatste tijd iets meer, waardoor er bij bij ook meer uren bij zijn dat ik nul credits scoor. CBD is een geweldig middel tegen pijn, waardoor een betere slaap wordt bereikt. Ik denk, wanneer ik het zo bekijk, dat meer spelers daar baat bij zouden kunnen hebben. Disclaimer: Uiteraard werkt CBD niet tegen bots en macro's of twee personen op één account.

  • Ik denk dat iedereen wel moet slapen, en de ene slaapt nu eenmaal meer dan de ander.

    En of spelers 48uur altijd iets hebben zou kunnen, eerlijk gezegd zelf nooit naar gekeken. Maar dat er inkomsten zijn hoeft niet te betekenen dat iemand aan het spelen is. Zelfs als je niet speelt kun je nog lekker verdienen aan teammeldingen bij verschillende teams.
    Maar idd zou een 2de persoon soms ook een oorzaak kunnen zijn, ik maak mezelf er ook wel eens schuldig aan om tijdens het spelen het account van mijn broertje ook open te zetten en daar wat meldingen weg te klikken. Doet hij ook voor mij.

    Dus er zijn veel verklaringen.


    Alleen weet ik niet exact wat ik met deze info verder moet.

  • nja ik slaap gewoon laat en ben vroeg op en klik tussendoor als ik de mogelijkheid heb maar snap niet precies waar dit naartoe zou moeten gaan, iedereen speelt toch op zijn of haar manier? wil niet altijd zeggen dat er gecheat word ofzo het is jammer als het wel gebeurt maar kan er niet echt wakker van liggen ofzo wel vervelend van lichamelijke klachten hoop dat je er een oplossing voor kunt vinden en de pijn kunt verzachten

  • nja ik slaap gewoon laat en ben vroeg op en klik tussendoor als ik de mogelijkheid heb maar snap niet precies waar dit naartoe zou moeten gaan, iedereen speelt toch op zijn of haar manier? wil niet altijd zeggen dat er gecheat word ofzo het is jammer als het wel gebeurt maar kan er niet echt wakker van liggen ofzo wel vervelend van lichamelijke klachten hoop dat je er een oplossing voor kunt vinden en de pijn kunt verzachten

    Volgens mij sla je de plank mis. Rene-MKS heeft het niet over chatten, maar over dat mensen 48 uur een shitload aan credits binnenhalen. Ik gok iets van een clickbot oid