MMT Arts noodzakelijk

  • Laat ik voorop stellen dat ik het spel geweldig vind. Als je zoals ik alles zelf kan instellen tot en met de kleuren toe, dan ben ik alleen maar blij met het spel.

    Maar er is toch iets waar ik tegenaan loop. Misschien omdat ik realistisch speel, misschien omdat ik iets verkeerd doe.


    Ik zal proberen aan te geven wat mijn punt is.
    Er zijn regelmatig meldingen te vinden waarbij er meer dan 4 MMT-artsen worden gevraagd. Als je kijkt naar het aantal MMT teams in Nederland dan kom je (als je heel Nederland heb volgebouwd) niet verder dan 4 Lifeliners en 2 MMT team (Utrecht en Twente)


    En daar gaat het dan ook mis in mijn beleving want het moeten sturen van 9 of 10 MMT artsen is natuurlijk niet realistisch. Ook niet als je de hulpdiensten uit Duitsland en België heb aangeschaft omdat die in de praktijk ook ondersteuning bieden (bv de MUG helicopter uit Brugge)


    Nu vroeg ik me dus het volgende af

    1. Hoe doen de andere spelers die realistisch spelen dit?

    2. Is er misschien een oplossing die ik over het hoofd heb gezien?


    Natuurlijk begrijp ik ook wel dat het spel niet realistisch is en dat het als je echt realistisch wil spelen je veel meldingen hebt, die niet realistisch zijn maar daar gaat het mij niet om. Ik wil ook niet dat de meldingen aangepast gaan worden maar ik vraag me af hoe ik het misschien beter kan spelen.

  • Ik maak in dat geval naast de helikopters ook gebruik van de auto's en ik alarmeer vooral door. Dat wil zeggen: als een helikopter vrij is bij het ziekenhuis gaat hij terug naar de melding.

  • Er zit (als de ontwikkelaar er eindelijk de mogelijkheid voor heeft) een update aan dat de MMT realistischer ingezet kan worden, ik kan hier nog niet heel veel over kwijt, maar er gaat een verandering aankomen. Zodat de MMT efficiënter kan worden ingezet.

  • mijn probleem is zelf bij kleine zone (mmt ) vaak vetraging oploopt door het feit dat ze mee gaan tot zh

    want bv belgie heeft enkel mug eenheden en zelfs die zijn vaak 1 per zh

    bv in belgie zijn er maar 2 mmt helis

  • ik krijg geregeld meldingen waarbij ik me afvraag of er wel een MMT unit bij moet komen de ernst van de situatie speelt natuurlijk wel mee maar soms verliest de melding generator de realiteit van een inzet ik bedoel maar eventjes flauw gezegt 2 politiewagen voor een graffiti spuiter of een opname van aangifte? kom op dat is toch niet meer van deze tijd? wij moeten tegenwoordig naar het politie bureau en dan misschien nog niet eens elk politie bureau nee naar het district bureau voor een aangifte en zelfs dat niet eens meer aangifte doe je tegenwoordig online je hebt nog geen eens een proces verbaal nodig meer

    mijn punt is naarmate je level en rang groeit de omstandigheden hoeven niet steeds extremer te worden leuk dat er af en toe iets heftigers tussen zit maar heb nog nooit gehoord over een explosie in een huis 6x op een dag of 50x per week in het echt

  • mijn punt is naarmate je level en rang groeit de omstandigheden hoeven niet steeds extremer te worden leuk dat er af en toe iets heftigers tussen zit maar heb nog nooit gehoord over een explosie in een huis 6x op een dag of 50x per week in het echt

    Dit kan je voorkomen door meldkamers anders in te stellen. Hierdoor kan je veel minder heftige meldingen krijgen en rijd je alleen maar een kat in de boom of iemand die van de laadklep valt.

    Het is een spel. Je kan het spel vrij realistisch spelen maar het idee dat je elke 20 seconden een melding kan realiseren is al helemaal niet realistisch dus wil je dat allemaal niet dan moet je dus kijken of je die instellingen bij de meldkamer kan veranderen.