Diensten als RWS, KNRM, RB

  • Beste,

    Zoals waargenomen in de discussie over de patiënten die niet meer werken, wil de ontwikkelaas graag de community zijn feedback gebruiken.
    In dit topic kan ik afleiden dat mensen graag het realisme voorop hebben en dus de overige diensten liever niet zien.

    Daarom wil ik namens deze spelers voorstellen om RWS, RB, KNRM, enz. (alles wat niet door de meldkamer wordt gestuurd) te verwijderen uit het spel.
    Daarbij komt dan ook om zaken zoals prorail af te keuren.

  • RB en KNRM kunnen worden gealarmeerd en aangestuurd vanuit de meldkamer Brandweer. De KNRM heeft een beetje een bijzondere positie want als de zoekactie samenvalt met een zoekactie van de brandweer/politie worden ze aangestuurd vanuit de gezamenlijke meldkamer, anders vanuit het kustwachtcentrum in Den Helder.


    De reddingsbrigade valt officieel gezien onder de veiligheidsregio, dus wordt aangestuurd vanuit de gezamenlijke meldkamer (brandweer).


    Overigens kunnen BOA's (zoals de weginspecteurs van RWs) een C2000 portofoon hebben, die in contact staat met de gezamenlijke meldkamer (politie). Deze kunnen daarop aangestuurd worden, al worden deze porto's voornamelijk gebruikt om eventuele assistentie meldingen makkelijker door te kunnen zetten naar de GMK.


    Daarbij is het dus (behalve de kustwacht, kinda) totaal realistisch dat al deze diensten ingezet worden vanuit de GMK.


  • ik vraag me oprecht af of je weet hoe het in werkelijkheid werkt...


    Verdiep je daar in voordat je met bovenstaande conclusie komt.


    Als je er niet uitkomt willen sommige je het wel uitleggen.

  • Brandweer1001 waar ga jij met je logica naartoe in mijn regio allereerst worden de KNRM+BOA via het C2000 systeem gealarmeerd en niet op een andere manier en ik weet niet op jij de CP(Centrale Post) kent maar dat val onder MK dus RWS hoort et daad werkelijk bij