[VB-016] Veetakelinstallaties VI(A/H)

  • Misschien ook een idee een Veetakel en daarbij de nodige meldingen.


    Koe in mestkelder
    Varkens in mestkelder.

    EHBO-er • AED-bediener • BHV-er • H-BHV-er • Voormalig SIGMA-lid Veiligheidsregio Noord-Oost Gelderland • Beheerder BrandMeldInstallaties



    Instructeur:
    EHBO • BLS • AED • EHBO aan Kinderen • PBLS • EHBO bij Sportongevallen • EHBO bij wandelletsels • Acute Zorg bij Alcohol- en Drugsincidenten

  • leuk idee...
    Alleen ik weet niet hoe dit in de regio's zit want als je kijkt naar amsterdam daar zullen ze die niet hebben denk, maar voor de rest een leuk idee moet alleen eff veder naar gekeken worden hoe het zit met de regio's en of het mogelijk is om dit toe te voegen


    gr fernando

  • Zeker een leuke aanvulling, VGGM en VRU gebruiken beide veeredtakels en gebruiken daarbij busjes (als het niet al een aanhanger is)
    Kan me voorstellen dat dit een lastig iets wordt omdat niet elk regio deze zal hebben zoals hierboven al aangegeven wordt.

  • Eigenlijk hebben jullie allemaal de antwoorden al klaar liggen. Verschillen tussen regio's maken het lastig deze "functie" in te voeren, eigenlijk vergelijkbaar met rietenkapbrandbestrijding.


    Omdat diverse korpsen/posten in deze gebruik maken van aanhangwagens is het denk ik sowieso goed eerst eventuele invoering hiervan af te wachten en dan te gaan kijken naar een oplossing voor de regioproblemen.

  • MPR

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “[VB-016] Veetakelinstallaties” naar “[VB-016] Veetakelinstallaties VI(A/H)”.