Update 06/03/2023

  • Goedemorgen!


    Na aanleiding van onderstaande update:


    Beste spelers,


    Een melding die vaak is aangevraagd is "Rendez-Vous Ambulance"

    Nu is het technisch niet 100% realistisch na te maken, maar hebben we toch besloten een meldkamerspel versie te maken voor jullie.


    Wanneer je Officier van Dienst - Politie op locatie is bij een melding, zal hij de arrestanten die aanwezig zijn automatisch afvoeren, maar het voertuig wat de arrestant afvoert zal terugkeren naar zijn eigen standplaats. Soms zijn er meer gevangenen in een melding dan dat er voertuigen zijn om ze af te voeren. Tot nu toe! We hebben in deze update meegenomen dat een voertuig terugkeert naar de melding zodat alle arrestanten worden afgevoerd. Nu kan je zeker van zijn dat alle arrestanten automatisch worden afgevoerd.


    Wij hopen jullie hier veel plezier aan beleven.


    Jullie Meldkamerspel.com Team



    In het eerste stuk wordt gesproken over Rendez-Vous ambulane en dat er dan een meldkamerspelversie van gemaakt is.

    Echter lees ik eronder over de OvD-P dat daar een wijzing in is?

    Ligt het aan mij of zie ik die link niet tussen de ambu en de OvD-P??


    Maar zoals ik het nu zie is de OvD-P functie dus veranderd.

    Mijn vraag: is deze optie (van voertuigen retouren) ook zelf uit te schakelen?? Maar wel met behoud van automatisch afvoeren van arrestanten.

    Want als je eventueel je voertuig wilt laten terug keren, is door alarmen al een optie.