Afbeelding / inzetvoorstellen Michel en Michael

  • ik wil me bij deze aanbieden om de inzetvoorstellen maken over te nemen van Michael.

    als iedereen dat waardeert. ik gun het iedereen om op deze manier handig te kunnen blijven gebruiken

    Bedankt voor het bericht, neem aan dat je helemaal bij bent met deze inzetvoorstellen.

    Als dat zo is dan kan je als er nieuwe meldingen komen en er een inzetvoorstel voor moet komen, dat je ze ook gaat maken en importeren.

    Zodat de spelers het kunnen gebruiken.


    Is @michaelkraan het hier mee eens dat jij het gaat overnemen dan vind ik het ook goed. dan zal er een apart topic gemaakt worden.

    En deze topic zal verwijderd worden.


    Hoop nog wel dat @michaelkraan hier op gaat reageren.

  • ik ben inderdaad zo goed als bij met de huidige voorstellen, alleen aan gepast aan mijn behoefte zoals geen OVD-B maar alles op HoVD en personeel van handcrew omgerekend naar de auto's dus als er 18 handcrew nodig is staat dat bij mij op 2 ( x9 ) bij behoefte van dat te behouden zoals het was kan ik dat altijd aanpassen/overnemen.


    ik heb voor mezelf al een extra tabblad gemaakt voor evenement inzetten, is nog wel een beginsel

    ook bijvoorbeeld al voor BR zonnepalen 3 extra inzet voorstellen voor de vernieuwde meldingen van 12,19 en 26K Credits

    Voorbeeld van mijn evenement inzetvoorstel


    ik wacht ook nog wel in de hoop dat michael reageert

  • ik heb nog niet alles

  • Ik heb voor mezelf al een extra tabblad gemaakt voor evenement inzetten, is nog wel een beginsel


    Er zijn best wel veel meldingen voor evenementen om die allemaal in een inzetvoorstel te zetten met categorie,

    neem wel veel ruimte in beslag.


    Personeel van handcrew omgerekend naar de auto's dus als er 18 handcrew nodig is staat dat bij mij op 2 ( x9 )


    Klopt inderdaad zo hoort het ook in 1 auto gaat 9 Handcrew dus 2 auto's is 18 Handcrew.


    BR zonnepalen 3 extra inzet voorstellen voor de vernieuwde meldingen van 12,19 en 26K Credits


    Klopt inderdaad dat zijn 3 meldingen, maar het spel heeft daar maar 1 plaatje voor. en geen 3

    Dus ik heb daar ook maar 1 plaatje voor gemaakt en dat doe ik met alle meldingen waar meer inzetten voor gemaakt worden.

  • ik heb nog niet alles

    Wat mis je dan ?


    Alles is wel bij gewerkt tot de laatste datum die er staat van Michael.

  • Zitat

    Er zijn best wel veel meldingen voor evenementen om die allemaal in een inzetvoorstel te zetten met categorie,

    neem wel veel ruimte in beslag


    zeker mee eens, ik vind het zelf wel fijn werken met vooral de grotere meldingen van de evenementen. waar enkel een of 2 TS voor nodig is heb ik uiteraard niet gemaakt.

    maar mocht er dus behoefte aan zijn kan ik ze altijd delen.



    Zitat

    Klopt inderdaad dat zijn 3 meldingen, maar het spel heeft daar maar 1 plaatje voor. en geen 3

    Dus ik heb daar ook maar 1 plaatje voor gemaakt en dat doe ik met alle meldingen waar meer inzetten voor gemaakt worden.


    dat verklaart een hoop. het zou mooi zijn als dat nog toegevoegd wordt vanuit de makers

  • Zitat

    Klopt inderdaad dat zijn 3 meldingen, maar het spel heeft daar maar 1 plaatje voor. en geen 3
    Dus ik heb daar ook maar 1 plaatje voor gemaakt en dat doe ik met alle meldingen waar meer inzetten voor gemaakt worden.


    dat verklaart een hoop. het zou mooi zijn als dat nog toegevoegd wordt vanuit de makers

    ============================================================================

    Nee dat gaan ze dus niet toevoegen ze hebben het juist eruit gehaald.

    Daarom ook maar 1 plaatje voor 5 meldingen B.V