Aantal zaken als vraag of verbetering

  • Ik speel ondertussen ruim 3 jaar het spel en ik blijf het als eerste leuk vinden omdat het afwisselend is en als tweede je door de vele functies die jezelf kan beïnvloeden je het spel helemaal naar je eigen idee en inzichten kan invullen. Maar toch leek het me goed, zonder dat ik het als kritiek noem of dat ik iemand wil aanvallen een aantal zaken te benoemen.


    1. Het is al vaker geroepen op het forum maar ik kan niet vinden of het idee bij de ontwikkelaar ligt maar zou de OvD-P dezelfde functie kunnen krijgen als de OvD-G als het gaat om het afhandelen van de arrestanten? De reden is dat er steeds meer meldingen komen waarbij je meer dan 20 of 30 arrestanten te vinden zijn en op die manier scheelt het een stuk vaker klikken. Ik denk dat vooral de grotere spelers hier veel profijt van kunnen hebben.


    2. Soms moeten we voor een weekendtaak of tegenwoordig een dag taak een groot aantal politiemeldingen doen. Nu vind ik het vreemd dat de meldingen die door een hoofdbureau van de Politie worden gegenereerd niet meetellen met die aantallen. Ik denk dat als er een melding komt zoals persoon vermist waarbij je naast noodhulp eenheden ook de ME moet sturen deze niet meetelt voor het gehaalde aantal meldingen op het gebied van de politiemeldingen het wat lastiger uit te leggen valt.


    3. We hebben bij de teamevents keuze uit hittegolf, storm, uitgaansnacht en wateroverlast. Zou het niet leuk zijn om ook voor de andere seizoenen ook een teamevent te kunnen maken? (ik heb het idee dat hittegolf bij de zomer hoort en storm bij de herfst) Misschien is dat technisch wel onmogelijk maar het zou een mooie en leuke aanvulling kunnen zijn.


    4. De namen van de slachtoffers en de mensen die werkzaam zijn kent erg veel overeenkomsten. Ik wil best wel (als er behoefte is) meer namen voor zowel de mannen als de vrouwen uitzoeken en doorsturen zodat er op dat gebied ook meer variatie kan ontstaan.


    5. Verder snap ik niet dat waar de kosten van een politiebureau en een brandweerkazerne na de 25e gebouw steeds duurder wordt, dit bij de ambulance niet het geval is. (Misschien schop ik nu tegen een kostenpost voor degene die verder willen uitbreiden maar ik verbaas me er eerlijk gezegd over)


    Nogmaals het is niet mijn plan om het spel af te kraken maar meer om mee te denken en wat input te geven waar misschien iets mee gedaan kan worden.

  • Voorstel 1, helemaal eens. Had het zelf ook al eens voorgesteld :-)
    Voorstel 2 t/m 4 niet tegen, maar geen issue voor mij persoonlijk
    Voorstel 5 tegen. En ik denk dat er meer zijn, die ook hebben bedacht dat je met VWS posten relatief goedkoop veel posten kan bouwen, waardoor je meldingenlijst veel groter wordt. Met een 4000 VWS posten heb je immers meer grote meldingen dan met 1000 BRW posten ;-) Het bereikte voordeel hiervan kan je niet nu ineens voor anderen onmogelijk maken door die posten duurder te laten worden. Voor de duidelijkheid, ik heb nog niet de moeite genomen om 4000 VWS posten te bouwen, maar ik weet dat er vele grote spelers zijn die dat wel hebben gedaan en daardoor een meldingenlijst die nooit volledig weg te klikken is.

  • 1. Het is al vaker geroepen op het forum maar ik kan niet vinden of het idee bij de ontwikkelaar ligt maar zou de OvD-P dezelfde functie kunnen krijgen als de OvD-G als het gaat om het afhandelen van de arrestanten? De reden is dat er steeds meer meldingen komen waarbij je meer dan 20 of 30 arrestanten te vinden zijn en op die manier scheelt het een stuk vaker klikken. Ik denk dat vooral de grotere spelers hier veel profijt van kunnen hebben.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Hier ben ik dus ook een voorstander van, hoop dan ook dat het gewoon doorgevoerd gaat worden en zo snel mogelijk.

  • Vraag 4 De namen van Werknemers kan je zelf veranderen , door op je post te klikken , personeel bekijken en bij opties (rechts) potloodje in te klikken . Voor slachtoffers bestaat dat niet . Echter hoe vaak kijk je echt naar die namen ?

  • 1. Het is al vaker geroepen op het forum maar ik kan niet vinden of het idee bij de ontwikkelaar ligt maar zou de OvD-P dezelfde functie kunnen krijgen als de OvD-G als het gaat om het afhandelen van de arrestanten? De reden is dat er steeds meer meldingen komen waarbij je meer dan 20 of 30 arrestanten te vinden zijn en op die manier scheelt het een stuk vaker klikken. Ik denk dat vooral de grotere spelers hier veel profijt van kunnen hebben.

    Op de Spaanse versie kunnen arrestanten al automatisch afgevoerd worden. Lijkt mij dan dat het hier ook ingevoegd kan worden. (Maar misschien gebruiken ze Spanje wel als proefkonijn).


    Spaanse versie