Getallen hoeveel meldingen voor of achter de melding waar je bent

  • Beste,


    Graag zou ik een suggestie doen voor het spel.

    Wanneer je voertuigen uitstuurt naar een melding en daarna meteen op 'alarmeren en volgende' drukt zou ik het handig vinden moest er ergens vermeld staan welke rangnummer deze melding heeft. Een voorbeeld ter illustratie:


    'Je hebt 45 meldingen openstaan en je begint uit te sturen. Na een tijdje ben je de tel kwijt van aan de hoeveelste melding je zit. Daarom zou ik voorstellen om ergens te kunnen zien aan de hoeveelste melding je zit. Dit kan simpel door bv. 2/45 - 11/45...


    Groeten!

  • Dat zit al in het spel en is een premiumfunctie. Die getallen staan dan in de pijltjes onderaan.

  • Piet2001

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Functiesuggestie” naar “Getallen hoeveel meldingen voor of achter de melding waar je bent”.
  • Piet2001  Jrh1997 om even hierop terug te komen - >

    Getallen hoeveel meldingen voor of achter de melding waar je bent.


    Ik ben van mening dat je dit ook kan toevoegen aan het spel zonder dat je perse Premium moet hebben, als ik 60 meldingen open heb staan en ga verwerken dan vind ik het ook wel praktisch om in de melding te zien waar je bent, je blijft anders oneindig doorklikken op Alarmeren en doorverbinden waarop je dan denkt hmm hoeveel nu nog zonder eerst de melding te moeten wegklikken om te kijken

  • Piet2001  Jrh1997 om even hierop terug te komen - >

    Getallen hoeveel meldingen voor of achter de melding waar je bent.


    Ik ben van mening dat je dit ook kan toevoegen aan het spel zonder dat je perse Premium moet hebben, als ik 60 meldingen open heb staan en ga verwerken dan vind ik het ook wel praktisch om in de melding te zien waar je bent, je blijft anders oneindig doorklikken op Alarmeren en doorverbinden waarop je dan denkt hmm hoeveel nu nog zonder eerst de melding te moeten wegklikken om te kijken

    Juist door zulke functies achter een betaalscherm te zetten - in dit geval door premium toe te passen - blijft het voor mensen aantrekkelijk om premium aan te schaffen. Hoe minder toegevoegde waarde premium is, des te minder mensen dit zullen aanschaffen. En als wij minder aanschaffen, zal er uiteindelijk ook minder investeringen worden gedaan door XY.

  • Juist door zulke functies achter een betaalscherm te zetten - in dit geval door premium toe te passen - blijft het voor mensen aantrekkelijk om premium aan te schaffen. Hoe minder toegevoegde waarde premium is, des te minder mensen dit zullen aanschaffen. En als wij minder aanschaffen, zal er uiteindelijk ook minder investeringen worden gedaan door XY.

    Ja oké maar ik zal nooit premium halen, ik vind het te prijzig en heb er weinig aan omdat ik niet al te vaak speel wegens omstandigheden

  • Ga weg ! 180 coins voor een jaar dat is 10€ voor een heel jaar.

    Is inderdaad geen geld, voor de meesten. Maar in andermans portemonee kijken is altijd lastig.
    Maar, hoewel ik begrip heb voor andermans portemonee, kan ik niet begrijpen dat ze bijna eisen dat alles maar gratis moet zijn.
    Besef dat de betalende spelers het feitelijk mogelijk maken om de basis van het spel gratis te houden.

  • Dat is ook wel zo alleen ik ben van mening net als die ene speler dat je bepaalde premium zaken zoals die getallen bij meldingen als je dooralarmeert dat dat ook zonder premium te gebruiken moet zijn en nee ik ga geen premium aanschaffen als ik tijd heb om 2x per maand een weekend te kunnen spelen dat wordt voor mij te prijzig

  • Dat is ook wel zo alleen ik ben van mening net als die ene speler dat je bepaalde premium zaken zoals die getallen bij meldingen als je dooralarmeert dat dat ook zonder premium te gebruiken moet zijn en nee ik ga geen premium aanschaffen als ik tijd heb om 2x per maand een weekend te kunnen spelen dat wordt voor mij te prijzig

    Dus omdat jij niet 0.50 cent per weekend dat je dit spel speelt wilt betalen, moeten alle zaken zoals premium maar gratis worden. Ik begrijp dat besparen in deze tijd noodzakelijk kan zijn maar als je 10 euro op jaarbasis bekijkt (en je wacht een goede aanbieding af kan het nog goedkoper zijn) dan is het minder dat 1 euro in de maand en als je dan twee weekenden speelt, is het dus 0.50 cent per weekend dat je speelt.

    Natuurlijk mag je mopperen en zeggen dat dingen anders moeten maar gezien op de lage kosten die er bij dit spel zijn voor de vele extra's die je met premium kan, is het mopperen over 50 ent per weekend dat je speelt absoluut (en dat is mijn mening) overdreven.

  • Dus omdat jij niet 0.50 cent per weekend dat je dit spel speelt wilt betalen, moeten alle zaken zoals premium maar gratis worden. Ik begrijp dat besparen in deze tijd noodzakelijk kan zijn maar als je 10 euro op jaarbasis bekijkt (en je wacht een goede aanbieding af kan het nog goedkoper zijn) dan is het minder dat 1 euro in de maand en als je dan twee weekenden speelt, is het dus 0.50 cent per weekend dat je speelt.

    Natuurlijk mag je mopperen en zeggen dat dingen anders moeten maar gezien op de lage kosten die er bij dit spel zijn voor de vele extra's die je met premium kan, is het mopperen over 50 ent per weekend dat je speelt absoluut (en dat is mijn mening) overdreven.

    Ho ik heb niet gezegd dat alle functies van premium gratis moeten worden


    Het ging er dus om als je goed leest met die Getallen bij dooralarmeren wat een ander gepost had. Dat is dat je bij Premium wél te zien krijgt als je 60 meldingen open hebt en je gaat alleen op dooralarmeren klikken dat je in de melding ziet bij de hoeveelste melding je zit dus 5/60, 10/60 etc


    Deze functie zou wat hem en mij betreft ook in de gratis versie geïntroduceerd mogen worden. Dit is dus maar 1 toevoeging vanuit Premium naar gratis, ik heb het dus niet over álle Premium toevoegingen


    En ik mopper niet maar spreek voor meerderen dat lang niet iedereen Premium wil of kan betalen

  • Deze functie zou wat hem en mij betreft ook in de gratis versie geïntroduceerd mogen worden. Dit is dus maar 1 toevoeging vanuit Premium naar gratis, ik heb het dus niet over álle Premium toevoegingen

    Er wordt alleen gereageerd op het feit dat je zelf aangeeft dat je premium "te prijzig" vindt.

    De nummers, naast het automatisch werven en het automatisch terugmelden van mijn Ambus zijn juist de reden voor mij om premium aan te schaffen....

    En dat zit hem meer omdat ik wil weten hoeveel van de 1100 meldingen in nog moet doen...

    Coins krijg ik in voldoende mate gratis en koop ik in de aanbiedingen.. Vaak ook nog als er een event actief is...

    Daarnaast word je uitgelegd dat in veel gevallen dit spel heel goed te spelen is zonder coins. Het is gratis. Niet om de de 5 minuten een reclamefilmpje....
    Maar je verwacht wel dat de ontwikkelaar met allemaal betaalde krachten van als toevoegt en uitbouwt... Gelijk zeg je ook. Van mij hoeven ze geen enkele bijdrage te verwachten. Tja kan het niet uit de lengte, dan moet het uit de breedte...

    Dus nee. Ik vind het prima. Sterker nog. Van mij mogen ze premium iets meer verhogen en er wat meer achter zetten.

  • En jij wil die functie hebben, een volgende die, een derde weer een ander.

    Daarom ben ik er op tegen. Het spel kan je prima spelen zonder te weten hoeveel meldingen je nog moet. Daarnaast zijn er geen functies in het spel die alleen maar met premium zouden kunnen. Er zijn een aantal zaken die voor grote spelers prettig zijn met premium maar het heeft geen invloed op het spel zelf.
    Je krijgt niet meer meldingen (is namelijk gekoppeld aan je gebouwen) uitbreiden of scholing gaat niet sneller en is niet goedkoper.

    Kortom: Premium is een luxe die voor 10 euro op jaarbasis (nog geen euro per maand) aan te schaffen is. Die keuze is voor iedereen een persoonlijke keuze. Voor mij is een van de redenen om premium te nemen ook geweest dat ik wil dat het spel ontwikkeld blijft en dat het goed draait. Door mijn steun met premium draag ik daar mijn steentje aan bij. En verder moet iedereen die beslissing zelf nemen maar ik zou het niet goed vinden als het verdien model uitgekleed moet worden omdat mensen functies die bij premium horen ook bij de gratis versie krijgen.

    En verder is het jammer dat bij dit onderwerp wat ik gestart ben er nu een discussie is ontstaan die ik op geen enkele manier heb gewild en die ik ook niet bij mijn eerste inbreng voor ogen had. Het is een lijst met zaken die ik benoem. Niet een algemeen onderwerp.

  • Ik had dat bericht ook wel gelezen maar ik blijf het vreemd vinden dat je in dit onderwerp dit erbij hebt gehaald.

    Had dan een nieuw topic gestart of had geaccepteerd dat het antwoord gegeven is en dat er een reden voor is.


    Er is een antwoord gegeven en daar kan je het niet mee eens zijn, maar dan is het denk ik niet goed om in een ander topic die discussie opnieuw te beginnen.