Opleidingsscholen

  • Goed idee, 30 man moet dan wel genoeg zijn per lokaal.

  • Zou het niet eens tijd worden dat het aantal personen dat opgeleid kan worden in een klas wordt verhoogd. De 10 die er nu kunnen lijkt me iets wat karig in deze tijden.


    8)

    Ik zie je probleem, vaak selecteer ik ook 4 klassen tegelijk.
    Persoonlijk denk ik dat je niet de groottte van de klassen moet verhogen, maar het aantal te selecteren klassen, dus meer klassen in een gebouw.

    Wanneer je de grootte van de klassen verhoogd, bijvoorbeeld naar 20, dan hebben kleinere spelers daar nadeel van. Zij kunnen immers meestal de klassen nog niet direct vol krijgen en laten dan veel opleidingsruimte onbenut.

  • Ik zie je probleem, vaak selecteer ik ook 4 klassen tegelijk.
    Persoonlijk denk ik dat je niet de groottte van de klassen moet verhogen, maar het aantal te selecteren klassen, dus meer klassen in een gebouw.

    Wanneer je de grootte van de klassen verhoogd, bijvoorbeeld naar 20, dan hebben kleinere spelers daar nadeel van. Zij kunnen immers meestal de klassen nog niet direct vol krijgen en laten dan veel opleidingsruimte onbenut.

    Nu met bijvoorbeeld ME heb je 52 personen nodig dus 5 lokalen met 10 en 1 lokaal met 2 personen dan blijven er toch ook acht plaatsen onbenut ? ja oké het kinkt anders dan 18 plaatsen maar probleem blijft hetzelfde ... Als men niet zo slim is om rekening met hun toekomst te houden en alvast personeel voor de tweede sectie of een ander bureau op te leiden .
    Daarnaast heb voor OVD -G bijvoorbeeld ook maar 1 persoon nodig dan zou de kleinere speler ook daar plekken overhouden.
    Voorts kan je je afvragen in hoeverre een echt kleine speler zelf al opleidingsplaatsen zelf gebouwd heeft. Zitten ze in een team dan valt het overschot aan vrije plaatsen op te vangen door medespelers uit dat team . Kwestie van even in de chat zeggen dat er nog een x aantal plaatsen vrij is voor een opleiding en noem maar iets over twee uur van start gaat.
    Tot slot van mijn betoog zijn extra lokalen van 10 personen onnodig extra kosten om te bouwen terwijl als ontwikkelaar gewoon het aantal naar 20 of 30 verhoogt er geen credit of coin extra mee gemoeid hoeft te zijn . Kleine moeite groot plezier .

  • Ik ben toch met bijna 390 kazernes geen kleine speler maar ik ben nog nooit lokalen van welke opleiding dan ook tekort gekomen. Gewoon een kwestie van plannen en deze dan overnemen naar de kazerne waar je ze nodig hebt.
    Maar misschien komt het wel omdat ik realistisch speel en meestal (omdat ik in een klein team zit) maar 2 of 3 kazernes erbij bouw in de week.

    Ik denk wel dat het voor de teamgebouwen gemakkelijk kan zijn. Maar waarschijnlijk zal dit dus niet gescheiden kunnen worden.

  • Ik ben ook geen al te grote speler wat ik heb gedaan ik heb een opleidingscentrum waar ik 100 pers in heb (1 voor BW en 1 ambu en politie) waar ik de opleidingen oplos laat en dan is het indien nodig gewoon personen verplaatsen wat goedkoper is dan opgeleide personen aan te komen. Maw ik heb bijna altijd van alle diciplines op reserve.

    Als ik 2 personen nodig heb in een kazerne leid ik de andere 8 op in het centrum.

  • Zou het niet eens tijd worden dat het aantal personen dat opgeleid kan worden in een klas wordt verhoogd. De 10 die er nu kunnen lijkt me iets wat karig in deze tijden.


    8)

    Je kan ook overwegen om het bij het premium account onder te brengen. Heb je premium kan je bv 30 personen per keer opleiden kies je ervoor om gewoon lid te blijven kan je er maar 10 doen. Maakt wellicht het Premium account ook weer wat interessanter voor spelers.

  • Lijkt mij dan realistischer dat niet het aantal deelnemers verhoogd wordt (niet helemaal fair tegenover spelers en teams die wel voorzien in grotere aantallen opleiidngsplekken) maar dat er dan een mogelijkheid komt om inderdaad het aantal klassen uit te breiden op een academie.

    Of er een constructie komt waarin je gebouwen kan samenvoegen, het gebouwencomplex maar dan voor scholen.

  • Lijkt mij dan realistischer dat niet het aantal deelnemers verhoogd wordt (niet helemaal fair tegenover spelers en teams die wel voorzien in grotere aantallen opleiidngsplekken) maar dat er dan een mogelijkheid komt om inderdaad het aantal klassen uit te breiden op een academie.

    Of er een constructie komt waarin je gebouwen kan samenvoegen, het gebouwencomplex maar dan voor scholen.

    Dat lijkt me ook het beste want voor sommige opleidingen zoals OVD-P en voorlichter ga je toch niet snel grote aantallen tegelijk nodig hebben.

  • Lijkt mij dan realistischer dat niet het aantal deelnemers verhoogd wordt (niet helemaal fair tegenover spelers en teams die wel voorzien in grotere aantallen opleiidngsplekken) maar dat er dan een mogelijkheid komt om inderdaad het aantal klassen uit te breiden op een academie.

    Of er een constructie komt waarin je gebouwen kan samenvoegen, het gebouwencomplex maar dan voor scholen.

    Dan kan je toch net zo gemakkelijk een aantal extra scholen neerzetten dan bereik je hetzelfde of is het probleem dat 4 volle klaslokalen te weinig is? Want alleen van de ME heb je meer dan 40 mensen nodig en met het feit dat de uitbreidingen meerdere dagen duren, zie ik het nut niet in om in een keer 8 lokalen vol met de zelfde opleiding te hebben (maar ik kan het natuurlijk mis hebben)

  • Als ik bij een update gaat opleiden, gaat er met gemak een man of 2000 in dezelfde opleiding.


    Als ik het goed begrepen heb in onze chat waar dit idee geopperd werd, is het idee om te zorgen dat je ze makkelijker kan vullen.


    Wil ik 2000 personen opleiden, dan moet ik 200 opleidingen los openen en daarin het personeel selecteren.

    Maar als ik die in eigen scholen doe, dan kan ik 40 man tegelijk selecteren = 50 opleidingen openen.


    Vanuit de teamscholen zit er een flinke handeling extra aan vast (eerst allemaal los starten, daarna ze openen en personeel selecteren per 10), waardoor dit gewoon voor grote spelers veel tijd kost.

    Een optie om bijvoorbeeld opleidingen te selecteren en dan tegelijk te kunnen vullen zou al een verbetering zijn. Maar een grotere klas zou ook een optie zijn, zodat je er meer tegelijk kan selecteren.

  • Als ik het goed begrepen heb in onze chat waar dit idee geopperd werd, is het idee om te zorgen dat je ze makkelijker kan vullen.

    Dat is niet zoals TS hem hier geopperd heeft... TS heeft het over het aantal personen per klas vergroten. Dat is anders zoals jij het voorstelt. En als het gaat om een vereenvoudiging van het starten van mensen naar de opleiding dus bijvoorbeeld zoals het gaat met eigen scholen ben ik absoluut een voorstander. Voor wat betreft het meer mensen tegelijk opleiden.... Dan zeg ik meer scholen bouwen. Ik zou het niet erg vinden nee als het uitbouwen van de klaslokalen kan tot 10 onder de huidige voorwaarde..