Aanhouding verdachte in winkelcentrum

  • https://www.meldkamerspel.com/missions/225943833


    Ik kreeg deze missie. Tot nu toe werd er hiervoor geen hondegeleider gevraagd. Daarbij is een opvolgactie gebeten door politiehond als je bij de hulp bij inzet kijkt.


    https://prnt.sc/8tmyZro9OCP9 zie onderstaande afbeelding.


    De reden dat ik weet dat dit nooit eerder was, is dat ik deze melding afsluit via mijn inzetvoorstellen en deze nu in beeld kwam dat er iets gemist werd.

  • De vervolg inzet is als goed is nog niet beschikbaar.
    De aanpassing in de inzet voor een toekomstige MiMo is door de ontwikkelaar al live gezet.
    Wij werken continu aan het verbeteren van de inzetten. Dus naast nieuwe inzetten kunnen er ook wijzigingen plaatsvinden aan inzetten.


    Edit:
    De wijziging is al beschikbaar vanaf maandag. Dus is ook al een paar dagen actief.

  • De vervolg inzet is als goed is nog niet beschikbaar.
    De aanpassing in de inzet voor een toekomstige MiMo is door de ontwikkelaar al live gezet.
    Wij werken continu aan het verbeteren van de inzetten. Dus naast nieuwe inzetten kunnen er ook wijzigingen plaatsvinden aan inzetten.


    Edit:
    De wijziging is al beschikbaar vanaf maandag. Dus is ook al een paar dagen actief.

    Waarschijnlijk zal ik wel dom zijn maar ik snap niet veel van het verhaal


    Als ik het goed begrijp zijn er dus meerdere inzetten aangepast? Dan zou het toch fijn zijn dat dit voor de spelers ergens gemeld zal worden of hoort het pas aankomende maandag online te komen? Maar dat begrijp ik dan weer niet met de melding dat er deze twee weken geen nieuwe meldingen zouden komen.


    Neemt niet weg dat ik het leuk vind en de mogelijke vervolginzet ook daar gaat het niet om.

  • De ontwikkelaar zet nieuwe meldingen vooraf klaar. Een aanpassing in een bestaande melding komt dan ook direct meer.
    Maar er vinden vaker al veranderingen aan meldingen mee. Vaak omvatten deze credits aanpassingen. Maar een enkele keer ook voertuigen.
    De aanpassingen gebeuren op de achtergrond om de meldingen kloppend te houden. En staan dus vaak niet in de aankondiging.