Ontvang geen mails (gmail)

  • Hallo,


    Ik heb maar even een nieuwe account aangemaakt omdat ik met een bijzonder vreemd probleem zit.


    Mijn account die ik hier enkele jaren geleden heb aangemaakt kan ik niet meer op inloggen ( deze: nom001 - Gebruikers - Meldkamerspel.com - Forum).

    Ook het opvragen van een nieuwe wachtwoord (link wachtwoord vergeten) lukt niet.


    Ik heb hiervoor zowel mijn login naam (nom001) als mijn emailadres voor gebruikt.


    Waarom heb ik dit probleem en waarom werkt het opnieuw opvragen van een nieuw wachtwoord via de link niet?



    Het meest bijzondere is, is nog wel dat ik automatisch inlog (ik heb mijn webbrowser zo ingesteld) op het fourm.

    Maar zelfs dat werkt niet meer (iets van foutieve account info/inlognaam/wachtwoord) terwijl ik dit NIET gewijzigd heb!


    Vandaar dus nu deze account met de toevoeging _2.


    Maar ben benieuwd wat de oorzaak is van mijn probleem.

  • Bij het aanvragen wordt er een mail gestuurd naar het gekoppelde account.

    Ik heb even gecontroleerd maar het account staat nog gewoon op actief en zal dus moeten werken.

    Zou je mij via DM kunnen sturen welk mailadres dat je hebt gebruikt voor het aanmaken van het account.
    Zodat ik nog even dieper kan kijken waar het mogelijk mis gaat.


    Edit zelf even een test gedraaid voor de reset-mail maar krijg hem ook niet binnen.
    Bericht uitgezet naar de ontwikkelaar.

  • Bij het aanvragen wordt er een mail gestuurd naar het gekoppelde account.

    Ik heb even gecontroleerd maar het account staat nog gewoon op actief en zal dus moeten werken.

    Zou je mij via DM kunnen sturen welk mailadres dat je hebt gebruikt voor het aanmaken van het account.
    Zodat ik nog even dieper kan kijken waar het mogelijk mis gaat.


    Edit zelf even een test gedraaid voor de reset-mail maar krijg hem ook niet binnen.
    Bericht uitgezet naar de ontwikkelaar.

    Dit probleem speelt al heel lang. Heb ik eerder een topic over geopend.
    Uiteindelijk via de ontwikkelaar weer toegang gekregen

  • Piet2001

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Inloggen of wachtwoord opnieuw aanvragen werkt niet meer” naar “Ontvang geen mails (gmail)”.