[MKSF-037] Meer sneltoetsen benodigd (voor inzetvoorstellen)

  • Sinds kort loop ik tegen het probleem aan dat ik alle sneltoetsen in gebruik heb bij de inzetvoorstellen/uitrukregels.

    Echter heb ik nog voertuigen over waar ik graag sneltoetsen aan wil verbinden.


    Zodoende kwam ik met de volgende suggestie:

    • Leestekens en cijfers kunnen gebruiken als sneltoetsen voor de inzetvoorstellen/uitrukregels (1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 -,=,[,],\,;,',.,/)


    Zijn er meer spelers met ditzelfde probleem die ook baat hebben bij deze toevoeging? Ik ben benieuwd en hoop dat dit toegevoegd kan worden!

  • Meer sneltoestcombinaties zou inderdaad fijn zijn.
    Maar, óók wanneer ze nu uitgebreid worden, zal je weer tegen een tekort aanlopen. Er komen immers steeds meer voertuigen bij.

    Ik ben zelf aan het omschakelen naar meer voertuigen onder één knop. Bij een TS gaan standaard een HV en Red mee. Daar heb ik dus 2 toetsen mee "vrijgemaakt".
    Lukt uiteraard alleen als je daar voldoende voertuigen voor hebt.

  • Meer sneltoestcombinaties zou inderdaad fijn zijn.
    Maar, óók wanneer ze nu uitgebreid worden, zal je weer tegen een tekort aanlopen. Er komen immers steeds meer voertuigen bij.

    Ik ben zelf aan het omschakelen naar meer voertuigen onder één knop. Bij een TS gaan standaard een HV en Red mee. Daar heb ik dus 2 toetsen mee "vrijgemaakt".
    Lukt uiteraard alleen als je daar voldoende voertuigen voor hebt.

    Uiteindelijk zal het inderdaad weer tot een tekort lijken maar het zou nu in ieder geval zorgen voor 20 extra sneltoetsen, best veel dus.

    En inderdaad: voertuigen combineren is een goede optie maar dan moet je wel echt genoeg van elk voertuig hebben en dat is bij mij nog niet altijd het geval.

  • Met nu de kustwacht er ook nog eens bij is het tekort aan sneltoetsen toch echt wel zeer acuut aan het worden.


    Kunnen we als oplossing een tweede sneltoets op inzetvoorstellen zetten, dat beide toetsen (en de alt toets ook nog steeds) teglijk moeten ingedrukt worden voor dat specifiek inzetvoorstel?

    Voor dan met een toets een inzetvoorstel te maken kun je de tweede toets leeg laten, en de speler kan zelf bepalen welke toetsen dat hij geen inzetvoorstel maakt met 1 toets die een combinatie is voor een ander.

  • Met nu de kustwacht er ook nog eens bij is het tekort aan sneltoetsen toch echt wel zeer acuut aan het worden.


    Kunnen we als oplossing een tweede sneltoets op inzetvoorstellen zetten, dat beide toetsen (en de alt toets ook nog steeds) teglijk moeten ingedrukt worden voor dat specifiek inzetvoorstel?

    Voor dan met een toets een inzetvoorstel te maken kun je de tweede toets leeg laten, en de speler kan zelf bepalen welke toetsen dat hij geen inzetvoorstel maakt met 1 toets die een combinatie is voor een ander.

    Dat is nu inderdaad zeker wenselijk! Ik zou ook graag meer sneltoetsopties krijgen, en het lijkt mij prima om daar een tweede toets aan te verbinden.

  • In verband met het wijzigen van de suggestie pagina op het forum, ter herhaling onderstaande suggestie.

    Sinds kort loop ik tegen het probleem aan dat ik alle sneltoetsen in gebruik heb bij de inzetvoorstellen/uitrukregels. Al helemaal sinds de komst van de kustwachtvoertuigen.

    Echter heb ik nog voertuigen over waar ik graag sneltoetsen aan wil verbinden, wat nu dus niet mogelijk is.


    Zodoende kwam ik met de volgende suggestie:

    • Leestekens en cijfers kunnen gebruiken als sneltoetsen voor de inzetvoorstellen/uitrukregels (1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 -,=,[,],\,;,',.,/)

    • Een tweede sneltoets op inzetvoorstellen zetten, dat één van beide toetsen tegelijk ingedrukt moet worden met een letter voor dat specifieke inzetvoorstel.


    Zijn er meer spelers met ditzelfde probleem die ook baat hebben bij deze toevoeging? Ik ben benieuwd en hoop dat dit toegevoegd kan worden!

  • lametje06 Wij kunnen suggesties ook van het oude gedeelte naar het nieuwe gedeelte halen. Dit gebeurd zo rustigaan al. Als er er weer een paar samenvoegen.
    Deze staan op onze lijst om allemaal weer eens goed te verwerken, maar momenteel hebben wij niet de tijd om alles goed door te blijven pakken op het ordenen van het forum.
    Het maken van inzetten en met de ontwikkelaar werken aan updates heeft voor ons momenteel meer prio dan het opruimen en overplaatsen van suggesties.


    voor nu zijn beide topic's samengevoegd in het nieuwe gedeelte, zodat ze voor iedereen weer zichtbaar zijn. zonder ver te moeten zoeken.

  • Jrh1997

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Meer sneltoetsen benodigd (voor inzetvoorstellen)” naar “[MKSF-037] Meer sneltoetsen benodigd (voor inzetvoorstellen)”.