Spraakaanvraag bij verschijnen slachtoffers

  • Het is al een tijdje zo dat er meldingen zijn waarbij in eerste instantie geen slachtoffers zijn, maar dat die verschijnen zodra de melding afgerond is. Vaak zijn dit ook meldingen met een verschil in het minimaal en maximaal aantal slachtoffers, dus je kunt van te voren niet weten hoeveel ambulances nodig zijn, en of de OVD-G en het MMT gestuurd moeten worden.


    De slachtoffers verschijnen zonder dat je het in de gaten hebt, tenzij je de hele tijd naar die melding aan het koekeloeren bent. Het lijkt me logisch en realistisch als er een spraakaanvraag komt zodra er slachtoffers aangetroffen worden. Net zoals dat er een spraakaanvraag komt als de melding veranderd. Daarom zou ik dat graag als functie toegevoegd zien worden.

  • De melding wordt terug rood en actief dat is toch een melding op zich .... Ik zie niet in waarom opnieuw een spraak aanvraag nodig i

    Dat vind ik niet melding op zich, ik heb als ik aan het spelen ben veel drukker met nieuwe meldingen vullen en spraakaanvragen oplossen om alle meldingen die potentieel slachtoffers kunnen leveren in de gaten te houden. Als het voor jou genoeg is prima, maar dan kunnen de spraakaanvragen ook geen kwaad

  • Bij vele van zulke inzetten kun je op voorhand weten dat er slachtoffers bijkomen, indien je LSSM gebruikt. de inzethelper vermeld dan als de patienten pas op het einde van de inzet zullen verschijnen. Dat ze pas op het einde verschijnen is om te simuleren dat de slachtoffers nog gezocht en/of bevrijd moeten worden uit hun situatie vooraleer ze aan de ambulanciers kunnen overgedragen worden. Al zou het niet slecht zijn moest het spel zelf al aangeven als er nog vermisten of geknelde personen zijn bij een inzet.


    Inzethelper LSSM kind vast in boom.PNG

  • Hoe wenselijk extra sneltoetsen ook zijn, het is niet altijd even makkelijk om dat te realiseren. Je zal bij extra opties vaak in conflict komen met de eigen sneltoetsen van de browser. En, als die extra sneltoetsen er al komen, dan wel graag in het spel zelf. LSSM is een prachtig script, maar je merkt toch zeer regelmatig dat LSSM het spel vertraagd. Meer LSSM zal dan ook meer vertragen. De afsluitronde speel ik al bewust zonder LSSM.

  • Bij vele van zulke inzetten kun je op voorhand weten dat er slachtoffers bijkomen, indien je LSSM gebruikt. de inzethelper vermeld dan als de patienten pas op het einde van de inzet zullen verschijnen. Dat ze pas op het einde verschijnen is om te simuleren dat de slachtoffers nog gezocht en/of bevrijd moeten worden uit hun situatie vooraleer ze aan de ambulanciers kunnen overgedragen worden. Al zou het niet slecht zijn moest het spel zelf al aangeven als er nog vermisten of geknelde personen zijn bij een inzet.

    Oke, maar niet iedereen gebruikt LSSM. Met dat laatste ben ik het wel met je eens