[MKSF-036] Mogelijkheid tot toevoegen van Poll in in game teamforum

  • Goeiedag,

    Wat in mijn ogen een mooie toevoeging zou zijn, is in het teamforum in het spel zelf een poll toe kunnen voegen. Om zo te kunnen peilen hoe teamleden ergens over denken.

    Zag dit nergens in de suggesties staan, mocht het dubbel zijn dan alvast mijn excuses. :D

  • zie hier: [FT-008] Afbeeldingen, tabellen en meer opties voor het Teamforum


    Trouwens GT, deze suggestie is samen met een heleboel andere suggesties "verstopt" op het forum. Gaat er nog wat gebeuren met al deze honderden suggesties die goed-/afgekeurd zijn of zelfs nog helemaal niet goed-/afgekeurd zijn?

    Sinds deze nieuwe suggestie vorm er is gekomen zijn alleen de voertuigen suggesties meegekomen en zijn de functie suggesties allemaal op verborgen gezet. Ik kwam alleen nog bij dit topic terecht door te googlen (want ik wist dat dit topic bestond) of door mijn bookmark te gebruiken die ik bij het introduceren van deze suggestie vorm voor het gemak maar even heb aangemaakt.

  • zie hier: [FT-008] Afbeeldingen, tabellen en meer opties voor het Teamforum


    Trouwens GT, deze suggestie is samen met een heleboel andere suggesties "verstopt" op het forum. Gaat er nog wat gebeuren met al deze honderden suggesties die goed-/afgekeurd zijn of zelfs nog helemaal niet goed-/afgekeurd zijn?

    Sinds deze nieuwe suggestie vorm er is gekomen zijn alleen de voertuigen suggesties meegekomen en zijn de functie suggesties allemaal op verborgen gezet. Ik kwam alleen nog bij dit topic terecht door te googlen (want ik wist dat dit topic bestond) of door mijn bookmark te gebruiken die ik bij het introduceren van deze suggestie vorm voor het gemak maar even heb aangemaakt.

    Viel mij ook al op. Ik heb al eens eerder gevraagd om een verbetering van het team-forum. Zeg maar meer zoals het lijkt op dit MKS-spelforum. De opties zijn helaas momenteel maar beperkt in het spel, maar lijkt mij een gave update!

  • Jrh1997

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Mogelijkheid tot toevoegen van Poll in in game teamforum” naar “[MKSF-036] Mogelijkheid tot toevoegen van Poll in in game teamforum”.