Wereld kampioenschap Voetbal 2022

  • Beste allemaal.


    De titel zeg genoeg.


    Vind het niet kunnen dat wij als spelers en vooral de minderjarige spelers blootgesteld worden en aangezet worden tot gokken.

    Er wordt zelfs ook reclame voor gemaakt via PB,FB.


    Het is immers tegen de regels van.


    Regels voor alle kansspelen

    • Reclames en bonussen mogen niet gericht zijn op:
      • jongeren tot 18 jaar;
      • mensen met psychische problemen;
      • mensen met gokproblemen;
      • mensen met een verstandelijke beperking.
        
    • Bekende personen die jonger zijn dan 25 jaar of die populair zijn onder jongeren mogen geen reclame maken voor loterijen.
    • Organisaties als reclamebureaus, media en banken mogen geen diensten leveren aan kansspelaanbieders die geen vergunning hebben.


    Dus meteen stoppen met deze ongein om op wedstrijden te wedden voor de uitslag als je die goed hebt en dan 5 Coins verdienen.

  • Gelukkig moeten de spelers 18 jaar of ouder zijn. (zie regels)



    § 2 Consumers

    1. SHPlay GmbH exclusively offers its Games and other services to consumers, i.e. only to natural persons who act privately, and not by way of exercising their commercial or independent professional activity. The use of games and services of SHPlay for commercial purposes or any other industrial purposes is therefore excluded.
    2. Persons who have either reached the age of 18 years as at the date of registering to use the Games or whose legal representatives have consented to such use are entitled to use the Games.
  • Helemaal met jou eens Michel_1 . Hoewel dit geen inzet kost is een overstap naar een echte goksite zo gemaakt, vaak beginnen die ook met eerste gratis inzet. Voordat je het weet ben je dan later duizenden euro's kwijt met alle gevolgen vandien ... zoals schulden , huisuitzettingen en stuklopen van relatie's zelfs met eigen familie .
    Een stap verder is dat een gokker mogelijk gaat stelen om aan de verslaving te voldoen en zelfs daarvoor in aanraking kan komen met justitie .

    Wees slim en stop inderdaad met ons via dit verder onschuldige leuke spel aan te zetten tot gokken.

    Tip om dan het WK voetbal luister bij te zetten geef dan bij winst van Nederland of België iedereen een coin of wat credits .

  • Gezien de algemene voorwaarden zijn er hier geen spelers die jonger zijn dan 18 jaar óf zij hebben toestemming van hun ouders en/of verzorgers.
    Of er onder de spelers verstandelijk beperkten en/of spelers met psychische klachten zijn? Sommigen zouden een fanatieke klikker wel zo noemen. Het oordeel daarover is dus afhankelijk van de persoon die het oordeel geeft. Spelers met gokproblemen zullen er waarschijnlijk wel zijn.

    Maar, er is geen inleg vereist, de wedstrijd staat open voor alle spelers (premium én gratis spelers) én er kunnen geen geldelijke verliezen optreden.

    Mij ontgaat dan ook de vergelijking met kansspelen. Eén criterium uit de beslisboom of een spel tot een kansspel behoort is "

    Een prijs is een speluitkomst welke een waarde vertegenwoordigt of kan opleveren in het economisch verkeer."
    Aangezien de prijs uitgekeerd wordt in coins, welke alleen in dit spel gebruikt kunnen worden, is er geen sprake van waarde in het economisch verkeer. Eventueel kan je dit nalezen op de site van de kansspelautoriteit of het document rechtstreeks laden via https://kansspelautoriteit.nl/…eoordeling_kansspelen.pdf

    Wanneer je Coins wel als een waarde in het economisch verkeer beschouwt, is er iets goed mis, uiteraard afhankelijk van de persoon die het oordeel vormt ;-)

    Je zou dan zelfs het spelen van MKS een gokspel kunnen noemen. Immers de waarde van de te verdienen credits zijn afhankelijk van een random generator, wat dus een onzekere uitkomst is.

  • Een kansspel waarvoor geen geld gevraagd wordt, heeft geen vergunningsplicht, dus gelden minder regels voor.


    Daarnaast is dat stuk dat je deelt totaal nutteloos, dat gaat puur om reclame waar ze niet op gericht mogen zijn. Ik zie nergens iets dat ze hun berichtgeving richten aan die categorieën, daarnaast valt het niet eens onder reclame als je het officiëel gaat bekijken, maar normale berichtgeving van een event in het spel.

    Het "kansspel" is maar een klein deel van de hele boodschap.


    Het spel is sowieso 18+ volgens de regels, dus er is geen enkel probleem met wat betreft die voorwaarde van de gratis kansspelen.

  • Gelukkig moeten de spelers 18 jaar of ouder zijn. (zie regels)



    § 2 Consumers

    1. SHPlay GmbH exclusively offers its Games and other services to consumers, i.e. only to natural persons who act privately, and not by way of exercising their commercial or independent professional activity. The use of games and services of SHPlay for commercial purposes or any other industrial purposes is therefore excluded.
    2. Persons who have either reached the age of 18 years as at the date of registering to use the Games or whose legal representatives have consented to such use are entitled to use the Games.

    Nee hoor er zijn ook minderjarige spelers die via PB,FB op de hoogte zijn gebracht. om aan deze wedden schappen mee te doen.

  • Wanneer je Coins wel als een waarde in het economisch verkeer beschouwt, is er iets goed mis, uiteraard afhankelijk van de persoon die het oordeel vormt ;-)

    De coins vertegenwoordigen een waarde in het economisch verkeer aangezien je ze met geld kan kopen. Maar dan alsnog kom je met de voorwaarden van gratis kansspelen niet uit op iets waarom dit verboden zou moeten zijn.

  • Het grote verschil tussen gokken en een voorspelling doen is dat je hier geen enkele inzet hebt. Als je het fout hebt dan verlies je niets. Kenmerken van gokken is dat je kan inzetten en alles kan kwijtraken.
    Dat spelers al dan niet minderjarig een melding krijgen op facebook of via een pb is een gevolg van het spel. Als je 18 moet zijn als je dit spel mag spelen dan zou je genoeg kennis moeten hebben om te zien of het om een gokspel gaat of om een eenvoudige voorspelling.

    Daarnaast is het risico van het gokken (wat dit dus niet is) en herhaling niet aanwezig omdat je maar een eenmalige voorspelling kan doen. Je kan ook niet met een eventuele winst verder spelen. Nee bij elke wedstrijd die je kan voorspellen, heeft iedereen evenveel kans om iets te winnen.


    Ik vind het idee wat genoemd wordt dan ook zwaar overtrokken.

  • Hoe je het ook went of keert dit moet gewoon stoppen.


    Er spelen genoeg minderjarige, zwak ziek en misselijke met of zonder beperking op meldkamerspel. Iedereen die meldkamer speelt heeft een PB gehad.


    Je kan het ook zien nu gok ik hier met vrije wil, maar ik wordt wel aangezet tot gokken.


    Yes ik had de wedstrijd goed en verdien hier 5 Coins mee, lekker man.


    Zo nu ga ik morgen op andere goksites wedden maar dan voor echt geld.

    En als ik alles heb verloren dus al mijn geld, en kom in de schulden en of verslaafd.

    Tja hoe kom je zover, omdat de verleiding te groot was.


    En ja hoor wie heeft mijn daar toe aangezet. juist Meldkamerspel.com


    Dus bij deze stop ermee en wel direct.

  • Ga je aub druk maken om iets anders dan een event.


    Het spel voldoet compleet aan de wetgeving hiermee:

    - Het bericht dat iedereen kreeg was een bericht van een aankondiging van een event, waar 1 regel in stond dat je wedstrijden kan voorspellen. Telt dus niet als reclame voor kansspelen. En als je het daar wel onder zou laten vallen is het niet gericht op minderjarigen aangezien die volgens de regels niet eens op dit spel mogen zijn wat juridisch dit onderwerp genoeg afdicht;

    - Het voorspellen valt onder de niet vergunning plichtige promotionele kansspelen. Daardoor gelden hele andere voorwaarden waar ze netjes aan voldoen.

  • Het feit dat een speler meedoet aan het spel, heeft als gevolg dat je op de hoogte wordt gebracht van een event. Net zoals ik elk weekend een knipperende button heb om coins te kopen. Ze zijn weer in de aanbieding...


    Koop ik ze nu elke week? Of koop ik te veel zodat ik geen eten kan kopen? Nee. Want hoewel ik 40% meer krijg dan normaal, geef ik niet meer uit dan ik wil.

    Er zijn echter mensen die veel geld kwijt zijn geweest aan het kopen van aanbiedingen van een spel wat gespeeld wordt. Geen reclame meer maken maar?


    Een uitslag van een voetbalwedstrijd voorspellen is geen gokken. Dat is dus een compleet verkeerde inschatting. Daar gaat de vergelijking met elk gokspel mis.

  • Kan je niet beter het spel afsluiten en de wereld gaan redden waar het echt nodig is... ipv deze kansloze stukken tekst typen?

    Ga met je luie reet van die bureaustoel af en doe wat nuttigs kansloos figuur...

  • Een aantal jaar geleden was er een kansloze vrouw bij PTT Post die een rookverbod eiste en waar staan we in 2022 ? Dat er veel en veel minder gerookt word en mag worden dus wie is er uiteindelijk kansloos ? De rokers die toen de meerderheid vormden dus wie weet bij WK 2030 ?

  • Hahaha, heb me punt of mening gemaakt.


    Of het nu goed is of niet.


    Zo even iedereen weer op scherp gezet.


    MM je bent zelf een kansloos figuur om zo te reageren.