[FMKS0169]Kan geen voertuigen kopen op een HB i.v.m. voertuig te veel

  • Op een HB had ik 22 van de 28 voertuigen.
    Ik wilde de BB voertuigen aanschaffen, maar dat kon niet. Geen parkeerplekken vij.
    Bij nalopen van de voertuigen zag ik dat ik 1 AT-O teveel had en nog geen ME-AE, dus die 22 van 28 klopte.

    De AT-O die ik teveel had heb ik verwijderd en toen kwamen de ME-AE en de BB voertuigen wel beschikbaar

  • Op een HB had ik 22 van de 28 voertuigen.
    Ik wilde de BB voertuigen aanschaffen, maar dat kon niet. Geen parkeerplekken vij.
    Bij nalopen van de voertuigen zag ik dat ik 1 AT-O teveel had en nog geen ME-AE, dus die 22 van 28 klopte.

    De AT-O die ik teveel had heb ik verwijderd en toen kwamen de ME-AE en de BB voertuigen wel beschikbaar

    Dat is dus geen fout dat je ze nu niet kon kopen.

    De fout is vanuit het verleden dat je een verkeerde verhouding in voertuigen had.


    De ontwikkelaar heeft daar een blokkade op gezet dat zolang je van een type te veel voertuigen heb, je geen nieuwe voertuigen meer kan kopen.

    De oplossing is zoals je zegt het verwijderen van het voertuig dat je te veel hebt en dan kan het wel weer.


    Er zijn meerdere spelers die toen der tijd te veel hebben gekocht toen de server traag was en daar dus een voordeel uit gehaald door dat ze meer van een type hadden. Dat voordeel verdwijnt hiermee, omdat je dan geen nieuwe voertuigen meer kan kopen, zolang je dat voordeel niet inlevert.

  • Hmmm,
    Het voordeel, door de trage server, wordt dus een nadeel omdat je een voertuig hebt aangeschaft én deze weer moet verwijderen....

    Ik begrijp de blokkade én de reden. Maar, dit is alleen bij een HB dus een issue. Ik heb tenslotte vele ambu posten met meer dan 20 voertuigen, sommigen zelf 29 stuks.
    Ook enkele brandweerposten met meer dan 25 voertuigen

    Wellicht is het een optie dat de ontwikkelaar, in voorkomende gevallen, ook een melding op het scherm plaatst indie er sprake is van een blokkade?

    Overigens, het gaat mij niet om de credits. Peanuts en ook gezien de andere posten met dan het maximum aantal voertuigen.
    Het gaat meer om het "uitvinden" van de oorzaak, die gewoon tijd kost.

  • Klopt dat dit alleen op het HB speelt, die heeft namelijk als enige dit specifieke systeem van parkeerplaatsen.

    Die andere gebouwen kan je gewoon niets kopen, omdat je er te veel hebt.


    Een melding hiervan zou wel makkelijk zijn inderdaad.

  • Piet2001

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Voertuigen Hb” naar “[FMKS0169]Kan geen voertuigen kopen op een HB i.v.m. voertuig te veel”.