Race-event meldingen missen

  • "POI nodig hebt voor dit event wat als je eerlijk bent maar op 1 of 2 plaatsen te vinden is in Nederland."

    Dat klopt niet helemaal. Ik heb er vanmiddag een stuk of 40 aangemaakt. Alleen als je je beperkt tot mogelijke F1 banen, dan zijn het er inderdaad maar 2. Maar Nederland kent vele malen meer circuits.

    Een van de meldingen is F1 winnaar valt van het podium, dan kom ik echt maar tot 1 circuit ;)

  • Oke, het blijft tegen elkaar ingaan, hier dan een reactie van mij:


    Een paar weken geleden kregen wij als GT het idee om voor de GP van België en Nederland een evenement aan te vragen. Na wat wikken en wegen ging de ontwikkelaar hier meer akkoord. Wij zijn toen meldingen gaan schrijven en tevens heeft XY ook een paar meldingen aangeleverd. Zij zijn dit gaan uitwerken en uiteindelijk kregen we groen licht dat vorig weekend het event in het spel zou komen. Ik kreeg een bericht van de ontwikkelaar om een Facebookbericht te vertalen, heb nog wat aanpassingen gestuurd maar deze zijn niet meer opgenomen in de post. Halverwege het weekend werd ons bekend dat het verkeerde POI aan de meldingen hing. (Als vorig weekend de POI was gebruikt, dan had de server al lang kunnen "wennen" aan de nieuwe POI en zou de generatie van meldingen beter gaan). Op maandag is dit doorgegeven aan de ontwikkelaar en op donderdag is nogmaals gecontroleerd of nu alles goed stond in het systeem. XY zei van wel en heeft zelf een Facebookbericht ingepland. Hier hadden wij van te voren geen inzicht in.


    Dit is hoe het race-event is ontwikkeld.


    Verder lees ik argumenten van te weinig "echte circuits" in Nederland, en dat het niet realistisch is als je niet rond een circuit bouwt. Straks in oktober, zijn we weer met z'n alle heksen uit bouwen aan het halen, of koken de pompoenen over. Deze meldingen klikken we toch ook gewoon weg zonder dat er commentaar op realisme is?


    Zie de speciale events als extratje in het spel, vind je het niks, dan stel ik je voor om ze niet te klikken, na een paar dagen zijn ze weer weg.


  • Ik vind de hele meldingen rond Halloween, Pasen, Moederdag of wat dan ook, ook niet nodig maar daar gaat het niet om.


    En het gaat mij ook niet om gelijk te hebben in deze zaak want ik speel niet voor een award of voor opdrachten.


    Maar als je in twee opeenvolgende weekenden twee verschillende POI nodig hebt voor dezelfde melding dan kan je bij iedereen de schuld neerleggen maar dan vind ik dat op zijn minst vreemd.

    En wat de POI betreft, ik vind het raar dat ik een melding krijg midden in een woonwijk in mijn woonplaats met racistisch gezang van een tribune. De reden? Iemand heeft dus daar een POI aangemaakt.

    Dat andere op circuits die niet voor de formule 1 zijn maar wel een circuit zijn de POI aanmaken kan ik nog begrijpen. (Dat kan je oplossen door de melding F1 winnaar valt van podium te vervangen door winnaar valt van een podium om maar mee te denken)


    Nogmaals het gaat me niet om een award of om de opdrachten af te hebben. Ik vind het alleen jammer dat je een POI aanmaakt (Want circuit was er nog niet) voor een event dat twee keer per jaar is en dat als je naar de meldingen zelf kijkt maar op 2 plekken kan in België en Nederland.

  • Duidelijk, tuurlijk is het balen , maar ja shit happens, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen

  • @gameteam...
    Als goedmakertje... Er komt een moment dit seizoen dat een bepaalde Belgische met Nederlands paspoort, Nederbelg, Begisch-Nederderlandse coureur (hoe je hem noemen wil) zijn titel gaat prolongeren. Er is goed uit te rekenen welke race dat vermoedelijk gaat zijn.... Misschien op de race dage of in het weekeind nog een keer de meldingen open zetten?
    En anders wachten we gewoon een jaartje

  • @gameteam...
    Als goedmakertje... Er komt een moment dit seizoen dat een bepaalde Belgische met Nederlands paspoort, Nederbelg, Begisch-Nederderlandse coureur (hoe je hem noemen wil) zijn titel gaat prolongeren. Er is goed uit te rekenen welke race dat vermoedelijk gaat zijn.... Misschien op de race dage of in het weekeind nog een keer de meldingen open zetten?
    En anders wachten we gewoon een jaartje

    Japan waarschijnlijk, maar dan wel een hele week een event dan 😂