Race-event meldingen missen

  • Misschien een rare vraag.


    Maar volgens mij werken de race meldingen niet.

    Dus is het de bedoeling dat we de race-events niet kunnen volbrengen.

    Ik sinds gisteren niet 1 melding gekregen terwijl ik best wel wat incidenten heb afgehandeld.

    Ik heb 1 raceevenement-missie (een alcoholcontrole F1) gehad en dat was het.


    Volrig weekend viel er tenminste nog eens iemand van een tribune, had men geen kaarte of stond er een raceauto in de brand.

    Dit weekend helemaal niets van dit alles.


    Ligt dat aan mij of staat er ergens een bitje (of een Bytje) niet goed?

  • Sinds dit weekend is de POI "circuit" nodig voor deze meldingen. Deze is nieuw en zal dus nog niet veel geplaatst zijn.

    Dat zorgt er voor dat die minder tot helemaal niet komt bij veel spelers.

    Als je ze toch wilt krijgen, is het advies dus om deze POI te plaatsen.


    De alcoholcontrole die je noemt kan ook op andere POI komen, dus dat klopt wel dat je die wel krijgt. Daarnaast kan alleen de illegale F1 auto op snelweg zonder POI komen.

  • Sinds dit weekend is de POI "circuit" nodig voor deze meldingen. Deze is nieuw en zal dus nog niet veel geplaatst zijn.

    Dat zorgt er voor dat die minder tot helemaal niet komt bij veel spelers.

    Als je ze toch wilt krijgen, is het advies dus om deze POI te plaatsen.


    De alcoholcontrole die je noemt kan ook op andere POI komen, dus dat klopt wel dat je die wel krijgt. Daarnaast kan alleen de illegale F1 auto op snelweg zonder POI komen.

    Het zou als eerste erg fijn zijn als dat gemeld zou worden dat er een POI van is gekomen. Ik kan het nergens vinden.


    Ten tweede vind ik deze ontwikkeling dus erg kwalijk. Want iedereen snapt dat er spelers zijn die voor de award willen gaan en die droppen weer een stuk of wat van de POI op plekken waar ze niet thuis horen.


    En het is als je een grote speler niet meer te doen om al die POI te gaan bekijken of te gaan uitzoeken waar er overal een boerderij of iets anders staat.


    Het zou fijn zijn als er een keer duidelijkheid komt over de POI, en hoe je moet omgaan met al die POI die op plaatsen staan waar ze niet horen.


    Aanvulling:

    Daarbij is het zo dat we in Nederland alleen in Zandvoort een Formule 1 circuit hebben, in België alleen in Spa.


    Als je dus niet in de buurt van deze twee plaatsen krijgt, is het onmogelijk om de award te halen.

  • Ik ben het met Ard eens voor wat betreft het POI verhaal. Het is al grotere speler echt niet meer te doen als je bijvoorbeeld voor elk transformatorhuisje of hoogspanningsmastje een realistische POI wil plaatsen. Ik ben van mening dat het POI systeem heroverwogen moet worden en de balans tussen spel en realisme teruggevonden moet worden. Van origine probeert men met dit spel de realiteit zo goed mogelijk na te bootsen. Met al die willekeurig geplaatste POI, omdat het dus echt niet te doen is, verlies je dit nu uit het oog. Dat is zonde!

  • Idd, vorige week volop, nu nog geen enkele F1 melding

  • Vorige week had de ontwikkelaar alle meldingen op de POI stadion gezet. Hierover hebben wij toen een bericht stuurt dat dit niet was wat aangeleverd was. Dit is deze week dus verbeterd.

    Of het alleen komt omdat er weinig POI zijn geplaast of een andere reden achter zit hebben wij geen inzicht in.

  • Vorige week had de ontwikkelaar alle meldingen op de POI stadion gezet. Hierover hebben wij toen een bericht stuurt dat dit niet was wat aangeleverd was. Dit is deze week dus verbeterd.

    Of het alleen komt omdat er weinig POI zijn geplaast of een andere reden achter zit hebben wij geen inzicht in.

    Maar er is toch niet gemeld dat we nu het POI circuit hadden of heb ik dat gemist?

  • Maar er is toch niet gemeld dat we nu het POI circuit hadden of heb ik dat gemist?

    Ik zie het idd niet staan in het bericht. Maar moet dan ook eerlijk zijn dat ik het klakkeloos van facebook heb overgekopierd naar het blog.
    Maar als je naar de inzetten kijkt staat het daar altijd bij vermeld.



    Ik heb POI Circuit .... en ook hier geen enkele melding.

    Ik heb een aantal POI.
    Heb zojuist de melding Protest voor racecircuit gehad

  • Een POI die sinds gisteren actief is, heeft bijna niemand geplaatst. Daarnaast is de exacte werking van POI van anderen nooit bekend gemaakt, maar uit meerdere eigen tests, werkt dat niet zo dat als 1 iemand een POI van een nieuw soort plaatst, meteen iedereen gebruik maakt van die POI.

    Hoe het precies werkt is niet bekend, maar die optie betekend dus niet dat niemand een POI geplaatst heeft.


    Eigen POI gaan eigenlijk altijd voor op POI van een anders als je ze hebt geplaatst in de buurt van je kazernes.

  • Een POI die sinds gisteren actief is, heeft bijna niemand geplaatst. Daarnaast is de exacte werking van POI van anderen nooit bekend gemaakt, maar uit meerdere eigen tests, werkt dat niet zo dat als 1 iemand een POI van een nieuw soort plaatst, meteen iedereen gebruik maakt van die POI.

    Hoe het precies werkt is niet bekend, maar die optie betekend dus niet dat niemand een POI geplaatst heeft.


    Eigen POI gaan eigenlijk altijd voor op POI van een anders als je ze hebt geplaatst in de buurt van je kazernes.

    Met deze uitleg is het dus inderdaad zo dat het race-event dus praktisch onhaalbaar was. En dat is jammer hoe je er ook over denkt qua realistisch spelen of niet. Als er niet gecommuniceerd wordt dat er een nieuw POI voor is (en je vorig weekend ruim voldoende meldingen kreeg) en dit weekend niet dan kan je moeilijk verwachten dat spelers zelf gaan kijken of er nu in één keer wel een POI nodig is.


    Daarbij als het zo lang duurt (en het zelfs niet te achterhalen is hoe het werkt) dan weet je dus dat er bijna geen meldingen zijn van het race-event omdat je maar 2 dagen de tijd had.

  • er licht een melding bij XY om hier voor de toekomst naar te kijken.
    Aangezien dit event in het weekend is kan er niks tijdens het event worden aangepast helaas.

    Voor nu moeten we dus even accepteren dat het niet gelopen is zoals we allemaal gehoopt hadden.

    Als ik jullie bericht goed las, is de schuld eigenlijk niet bij XY maar van het gameteam omdat de meldingen in een stadion waren en jullie dit anders hadden gewild. Als er niets gewijzigd was in de afgelopen week, had het race-event (wat twee weekenden in een jaar is) gewoon afgerond kunnen zijn.


    Maar goed, het is jammer voor de extra opdrachten en voor de award omdat we een jaar kunnen wachten voor we er mee verder kunnen.

  • Als ik jullie bericht goed las, is de schuld eigenlijk niet bij XY maar van het gameteam omdat de meldingen in een stadion waren en jullie dit anders hadden gewild. Als er niets gewijzigd was in de afgelopen week, had het race-event (wat twee weekenden in een jaar is) gewoon afgerond kunnen zijn.


    Maar goed, het is jammer voor de extra opdrachten en voor de award omdat we een jaar kunnen wachten voor we er mee verder kunnen.

    Zoals Piet dus eerder al schreef, had het vorig weekend al op de POI circuit moeten staan i.p.v. stadion. Wat zou je met racemeldingen in bijvoorbeeld een voetbalstadion moeten. De fout ligt in deze dus wel bij XY en niet bij het Gameteam.

  • Zoals Piet dus eerder al schreef, had het vorig weekend al op de POI circuit moeten staan i.p.v. stadion. Wat zou je met racemeldingen in bijvoorbeeld een voetbalstadion moeten. De fout ligt in deze dus wel bij XY en niet bij het Gameteam.

    Ik ga niet lopen zwarte Pieten maar in de berichten op facebook en de blogs is door het gameteam nergens gemeld dat er een POI circuit nodig was.

    Dat in een eerder weekend de meldingen wel kwamen en dit weekend niet kan misschien wel komen omdat er een ander POI is gebruikt in een eerder weekend maar zowel dit weekend als vorig weekend was ik niet op de hoogte (en met mij denk ik veel spelers) dat er een POI circuit was.


    Ik had dan geen meldingen gehad omdat zowel Zandvoort als Spa niet in mijn gebied lagen waar ik mijn kazernes heb staan dus daar gaat het mij niet eens om maar dat het hele event niet klopt is ook wel duidelijk want ik moet ook 6 opdrachten afmaken (zowel deze als vorige week) terwijl ik 2 opdrachten had gehad. De rest was met coins en dat is nog nooit zo geweest dat je verplicht coins moet uitgeven om de event beloning te halen.

  • Dat is hetzelfde als altijd, POI wordt soms (niet altijd) vermeld in de nieuwsberichten, maar om te zien wat er nodig is voor een melding kan je altijd kijken in de lijst met meldingen. Daar zie je ook de POI per melding.


    Dat je de eventsopdrachten niet kan afmaken is een logisch gevolg inderdaad van dat je de meldingen niet krijgt. Gelukkig blijven die vrijwillig en heb je ze nergens voor nodig verder.

    Maar ik zou zeggen, geniet van het spel dat je krijgt. Ik zie regelmatig commentaar op die event opdrachten, maar dat zijn allemaal extraatjes die je krijgt als je ze kan halen. Kan je ze een keer niet halen, volgende keer weer beter.

  • Dat is hetzelfde als altijd, POI wordt soms (niet altijd) vermeld in de nieuwsberichten, maar om te zien wat er nodig is voor een melding kan je altijd kijken in de lijst met meldingen. Daar zie je ook de POI per melding.

    Ik snap wel dat je een POI niet altijd vermeld maar als je vorig weekend meer dan 20 racemeldingen krijgt en dit weekend geen dan kan je toch begrijpen dat dit vragen op gaat roepen.

    Ik heb nog nooit lopen mopperen op weekendopdrachten of over eventopdrachten.

    Ik reageerde alleen naar aanleiding van het feit dat je een POI nodig hebt voor dit event wat als je eerlijk bent maar op 1 of 2 plaatsen te vinden is in Nederland.


    Dan kan je dus inschatten dat iedereen die niet in de buurt zit van die twee plaatsen de POI gaat aanmaken om uiteindelijk wel de meldingen te krijgen.


    En ik vind dat als je dit kan verwachten je wel moet nadenken of je het dan op die manier moet doen. Want tijdens een event (zoals moederdag, Pasen, Kerst, Halloween) komen de meldingen ook gewoon waar ze komen. Maar goed misschien denk ik er wel anders over.

  • "POI nodig hebt voor dit event wat als je eerlijk bent maar op 1 of 2 plaatsen te vinden is in Nederland."

    Dat klopt niet helemaal. Ik heb er vanmiddag een stuk of 40 aangemaakt. Alleen als je je beperkt tot mogelijke F1 banen, dan zijn het er inderdaad maar 2. Maar Nederland kent vele malen meer circuits.