Nieuwe site met info over het spel

  • Beste medespelers,


    Ik heb een site gemaakt met info over het spel. Momenteel heeft de site nog niet veel pagina's, maar ik wil meer pagina's toevoegen. Bijvoorbeeld met een overzicht van scripts e.d.


    Momenteel kan je op de site een overzicht zien van de mogelijke meldingen in het spel met diverse handige filters en een paar kleine statistieken.

    Daarnaast kan je een overzicht zien van de mogelijke teamevents en welke meldingen daar in kunnen voorkomen. Indien je daar meerdere keren dezelfde melding ziet, hebben deze meldingen een ander ID.

    Deze info is beschikbaar voor de volgende versies van het spel: NL, DE, UK, US, FR. Dit zijn de grootste versies.


    Op de pagina vind je rechtsboven een klein menu voor de taalkeuze (standaard is dit Engels, maar bij de pagina's voor de Nederlandse versie van het spel is de standaard taal Nederlands)

    Aan de linkerkant van de kop vind je een menu voor de beschikbare pagina's.

    De site is bereikbaar via: https://www.jrh1997.com/mks. Je komt op een verder (nog) lege pagina terecht en kan via het menu naar de andere pagina's.


    Ik heb expres gekozen om dit via een site te doen en niet via scripts om de spelers die op mobiel spelen of geen scripts willen gebruiken, ook de mogelijkheid te geven dit te gebruiken.

    Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie feedback (graag opbouwend), dus tips, suggesties e.d. zijn altijd welkom.

  • Dank voor het delen van deze info. Een stuk overzichtelijker dan iedere keer op detail klikken in het MKS overzicht :-)

    Ook het filter is bijzonder handig. Ik heb het naar excel gekopieerd per credit aantallen/groepen en kan daar mijn A&U's op aanpassen.
    Dat scheelt heel veel uitzoekwerk.

    Misschien een idee om statistieken te maken die voor de gekozen creditrange het maximum van elk voertuigsoort vermeld?

    Bijvoorbeeld tot 1000 credits


    Adembeschermingsvoertuig: 1 (10% kans)
    Adviseur Gevaarlijke Stoffen: 1
    Adviseur Gevaarlijke Stoffen: 1 (60% kans)
    Airport Fire Officer / On Scene Commander: 1 (50% kans)
    Ambulance: 1
    Biketeam: 1
    Commandovoertuig: 1 (10% kans)
    Hondengeleider: 1
    Hoofd Officier van Dienst - Brandweer: 1 (10% kans)
    Hulpverleningsvoertuig: 1
    Max. arrestanten: 2
    Noodhulpvoertuig: 6
    Officier van Dienst - Brandweer: 1
    Officier van Dienst - Politie: 1
    Patiënten: 5 tot 10
    Politiehelikopter: 1
    Redvoertuig: 1
    Slangenwagen of watertankwagen: 1 (50% kans)
    Strandvoertuig: 1
    Tankautospuit: 2
    Water benodigd: 4000
    Waterongevallen- of oppervlaktereddingsvoertuig: 1
    WOA of BA-RB: 1
  • Thx voor je feedback. Als je de site nu opent, staat die info er ook bij nu.

    Om het een beetje overzichtelijker te houden zijn de filters, statistieken en max voertuigen standaard ingeklapt. Door er op te klikken wordt die info zichtbaar.

    (Voor een goede weergave zou je een keer met Ctrl + F5 moeten herladen als je het afgelopen half uur al de site bezocht hebt i.v.m. lokale cache.)

  • Thx voor je feedback. Als je de site nu opent, staat die info er ook bij nu.

    Om het een beetje overzichtelijker te houden zijn de filters, statistieken en max voertuigen standaard ingeklapt. Door er op te klikken wordt die info zichtbaar.

    (Voor een goede weergave zou je een keer met Ctrl + F5 moeten herladen als je het afgelopen half uur al de site bezocht hebt i.v.m. lokale cache.)

    Thanks, precies wat ik bedoelde :-)

  • Zojuist heb ik een nieuwe update online gezet voor jullie.


    Deze bevat de volgende pagina's:

    - Een overzicht van de meest gebruikte scripts in de Nederlandse versie, inclusief verwijzing naar installatielink en indien beschikbaar naar de uitleg;

    - Hoe je Tampermonkey installeert en daarbij ook een uitleg van mijn script om voertuig instellingen te wijzigen;

    - Uitleg van mijn script om voertuiginstellingen te wijzigen.


    Feedback is uiteraard nog steeds welkom voor meer pagina's/functies e.d.