[2022-07-12] Poll over boten

  • De optie lijkt mij een leuke aanvulling.
    Of die dingen nu over de weg gaan of over het water, is nu niet het grootste probleem voor mij persoonlijk
    Ik zie het toch niet, omdat ik op de kaart alles uit heb staan.
    Boten erbij levert wel weer veel meer andere meldingen (en/of uitbreidingen van bestaande) op.

    In dit spel zullen we, denk ik, moeten accepteren dat niet alles realistisch weergegeven kan worden. Op elke realistische uitbreiding is wel weer wat anders te bedenken om uit te breiden.

  • Voor mij een Ja. IK speel niet echt realistisch. Kan niet met de meldingen die je iedere 20 seconden krijgt. Speelplezier is er al redelijk lang af omdat ik al van alles heb..... Kom maar op met die update. Als je weet wat er nu over water gaat in plaats van over de weg... Dan mag het van mij ook over de weg en niet over water.
    Als er ooit een oplossing komt, mooi. Maar ik zie toch niet wat mijn "voer/vaartuigen" doen. Staat uit

  • Iedereen hartelijk bedankt voor het stemmen. Een deel van de spelers heeft gesproken. De meerderheid is voor het invoeren op deze manier en dan zien we later wel of het water/land onderscheid ingevoerd kan worden.


    Ik ga aan de ontwikkelaar dingen doorgeven en laten we hopen dat we binnenkort weer nieuwe CP's mogen ontvangen.

  • Hoewel dit topic al wat ouder is, wil ik toch iets opmerken.


    Bij de voorstellen van voertuigen is de politieboot afgewezen. In deze post lees ik dat er eventuele politieboten wel in het spel kunnen komen.


    Nu was ik gisteren bij de wereldhavendagen en zag ik twee van deze jetski's voorbij komen.

    Die mogen wat mij betreft dan ook in het spel.