[2022-07-04] Forummoderator gezocht

  • Beste allemaal,


    Aangezien de bemensing van het gameteam wat kleiner is geworden de laatste tijd, zijn wij op zoek naar een actieve forummoderator. Ik merk zelf dat er naast het werken, gezin en de ontwikkeling van het spel weinig tijd overblijft om het forum goed en netjes te houden. Vandaar dat wij een sollicitatie openzetten voor een nieuwe moderator.


    Profiel omschrijving:

    - Goed in Nederlands geschrift

    - Kan overweg met Excel of Google Docs

    - Is betrokken bij het spel

    - Kan verantwoording over zijn werk geven


    Taakomschrijving:

    - Forum netjes en overzichtelijk houden

    - Suggesties en fouten nummeren en verwerken

    - Game Team bij belangrijke zaken meteen inseinen


    Wat krijg je er voor terug:

    - Een net en actief forum

    - De waardering van de andere spelers

    - Meer inzicht in hoe het spel werkt

    - Doorgroeimogelijkheid in de toekomst naar volledig gameteam lid


    Mocht je denken, deze functie lijkt mij wel leuk, stuur mij dan een privé bericht voor maandag 18 juli 20.00 uur door op deze link te klikken.

    Ik zal samen met de andere actieve leden in beraad gaan wie wij geschikt achten voor de functie.

  • Beste allemaal,


    Naar aanleiding van de berichten die wij van verschillende spelers hebben ontvangen, zijn wij van mening dat Jrh1997 een goede toevoeging is voor ons forum. Wij willen hem feliciteren met de nieuwe functie, en hopen dat hij jullie, en ons, goed mag en kan helpen.


    We hopen dat de communicatie en het overzicht op het forum in betere banen zal lopen. We willen degene die het niet zijn geworden harte bedanken en wie weet ligt er in de toekomst nog een taak voor jullie.