Personeel word niet geworven

  • Goedemorgen,


    Voor de 2de dag op rij gaat er iets fout met het werven van personeel op mijn account Zantivox.


    Gister merkte ik dat ik geen personeel verkregen had. Echter kreeg ik wel in deze ochtend een melding dat ik een taak had afgerond: het verwerven van personeel. Nadat ik op onderzoek ben geweest kwam ik erachter dat ik op mijn 9 Brandweer Kazernes 12 personeelsleden had gekregen. Deze 12 personeelsleden waren verdeeld over 6 Brandweer Kazernes. Dit betekend dat ik op 3 Brandweer Kazernes geen personeel heb gekregen en daarnaast ik in totaal 3 nieuwe personeelsleden teveel gekregen had in plaats van de normale 9 nieuwe personeelsleden.


    Toen ik bovenstaand probleem had gezien heb ik gekeken naar mijn instellingen omtrent het werven van personeel. Aangezien ik alles op automatisch heb staan met als doel 300 personeelsleden zou er geen fout mogen ontstaan. Dit ook aangezien het de vorige dagen wel goed gegaan is. Hierop heb ik besloten om het werven van nieuw personeel stop te zetten en deze vervolgens weer op automatisch te zetten. Echter helaas, deze ochtend weer geen succes. In tegenstelling tot de dag ervoor heb ik nu geen enkel personeelslid erbij gekregen.


    Tevens valt mij op dat ik in het overzicht van de Meldkamer verkeerd aantal personeelsleden zie staan. Als voorbeeld de Brandweer Kazerne Schinveld 01. In het overzicht van Gebouw in de Meldkamer staat dat ik 11 personeelsleden zou hebben. Echter als ik op de Kazerne zelf klik en naar het overzicht ga van mijn personeelsleden in deze Kazerne dan geeft hij 14 personeelsleden aan. Wellicht dat hier iets fout gaat, ook omtrent het werven van personeel?


    Aangezien wij per dag maar 1 personeelslid erbij krijgen per Kazerne is dit natuurlijk een vervelend probleem. Hoop ook dat ik dan een passende oplossing tegemoet kan zien.


    Alvast bedankt.


    Met vriendelijke groet,


    Zantivox.

  • Ik zal het probleem bij de ontwikkelaars neerleggen. Graag hoor ik of meerdere spelers hier problemen mee hebben.

    Over de taken zie ik inderdaad dat hij niet op de normale tijden te claimen is. Misschien staan er tijden aan de achterkant niet goed ingesteld. Maar dat zal de ontwikkelaar moeten bekijken.


    PS, waarschijnlijk onnodige vraag, maar je hebt wel premium toch?

  • ik had personeel werven op 3 dagen ingesteld gisteren. Vanmorgen stond die nog steeds op 3 dagen en tussen 9 en 11 uur 15 is dat naar 2 dagen gegaan en is er 1 persoon aangenomen en kon ik ook de taak claimen

  • Ik zal het probleem bij de ontwikkelaars neerleggen. Graag hoor ik of meerdere spelers hier problemen mee hebben.

    Over de taken zie ik inderdaad dat hij niet op de normale tijden te claimen is. Misschien staan er tijden aan de achterkant niet goed ingesteld. Maar dat zal de ontwikkelaar moeten bekijken.


    PS, waarschijnlijk onnodige vraag, maar je hebt wel premium toch?

    Ben inderdaad premium lid. Daar mag het niet aan liggen.


    Verder heb ik nu wel op alle Kazernes 1 personeelslid erbij gekregen, en voor zover ik kan zien staan de getallen in de Meldkamer nu ook correct omtrent het aantal personeelsleden.


    Wellicht dat meerdere spelers hier ook last van hebben, en tevens eens kijken hoe het vannacht/komende week gaat.


    Alvast bedankt voor de hulp Cahjo.

  • Als het goed is, is het opgelost.

    Bedankt voor de snelle hulp, inderdaad heb ik tijdens het inloggen vanmorgen al nieuw personeel geworven.


    Dien alleen eerlijkheidshalve te vertellen dat ik op 3 Brandweer Kazernes de juiste aantallen heb gekregen: 1 personeelslid geworven. Op mijn overige 6 Brandweer Kazernes heb ik 2 personeelsleden geworven. Wellicht dat er ergens toch nog iets fout gaat?

  • Bedankt voor de snelle hulp, inderdaad heb ik tijdens het inloggen vanmorgen al nieuw personeel geworven.


    Dien alleen eerlijkheidshalve te vertellen dat ik op 3 Brandweer Kazernes de juiste aantallen heb gekregen: 1 personeelslid geworven. Op mijn overige 6 Brandweer Kazernes heb ik 2 personeelsleden geworven. Wellicht dat er ergens toch nog iets fout gaat?

    Niet klagen over die extra personeelsleden :-)

  • Het blijkt dat de laatste dagen niet meer 's nachts mensen worden aangenomen maar in de loop van de dag.

    Ik deed altijd handmatig de werving tijdens mijn ontbijt maar sinds enkele weken heb ik het zelfde probleem dat er 's ochtends nog steeds kazernes op 3 dagen werving staan. I